آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مشارکت بانک سینا در طرح آبرسانی به روستاهای محروم شوشتر

مثلث مالی : بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به ارتقاء سطح بهداشت مناطق کم برخوردار، در طرح جامع آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان شوشتر مشارکت می کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به ارتقاء سطح بهداشت مناطق کم برخوردار، در طرح جامع آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان شوشتر مشارکت می کند.

بانک سینا با هدف کمک به بهبود و ارتقاء سطح رفاه، بهداشت و سلامت ساکنین روستاهای کمتر برخوردار شهرستان شوشتر، در طرح انتقال آب شرب، بهداشتی و سالم این مناطق مشارکت می کند. طرح جامع انتقال آب روستاهای اطراف شهرستان شوشتر از جمله پروژه های آبرسانی کشور است که از سال ۱۳۸۵ در مرحله اجرا قرار گرفته و با تکمیل این پروژه، آب شرب پایدار مناطق روستایی این منطقه را تامین می کند.
بر اساس این گزارش اجرا و لوله گذاری این طرح، مسیری حدود ۲۳ کیلومتر را شامل می شود، که بانک سینا ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص داده است.
در جلسه ای که در محل فرمانداری شوشتر برگزار شد، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی بانک سینا با تأکید بر آمادگی این بانک جهت ارائه خدمات ویژه برای رفع محرومیت مردم خوزستان گفت : تلاش بانک سینا معطوف به ارائه خدمات بسیار مطلوب به مردم خوزستان است، لذا با تمرکز بر تدوین سیاست ها و برنامه های حمایتی در جهت کاهش محرومیت ها سعی داریم برای ارتقاء سطح زندگی و همچنین توانمندسازی مردم با توجه به ظرفیت بانک کمک کنیم.
ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا با اشاره به اهمیت مشارکت بانک ها در طرح های توسعه ای و عمرانی کشور گفت: بانک سینا همواره با رویکرد کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار فعال بوده وقطعا در سال های آینده این پروژه نقش مهمی در اشتغال و تحرک بخشی منطقه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان شوشتر نیز با تشریح مزایای اجرای این طرح در رونق منطقه، از خدمات بانک سینا در راستای تلاش برای تامین رفاه جمعی و رونق اقتصاد در روستاهای منطقه شوشتر تقدیر کرد.
گفتنی است در صورت تکمیل این پروژه روستاهایی چون بندسفید، بهبید، کمفرج، درخزینه، بنه غائم، مهامید، ظحیریه و سید دخیل از آب تصفیه شده و سالم برخوردار خواهند شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید