مثلث مالی : رییس کل بیمه مرکزی ایران گفت : ارائه خدمات بیمه ای در بستر دیجیتال باید در اولویت فعالیتهای شبکه فروش و کلیه نمایندگان قرار گیرد.
دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث شرکت بیمه ایران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سرعت و صحت در امر پرداخت خسارت علاوه بر رضایتمندی بیمهگذاران میتواند در صیانتاز منافع ملی هم نقش پررنگی داشته باشد. رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر خدمات دیجیتالی یاد کرد و گفت: با در نظر گرفتن پتانسیل بیمه ایران و توانمندی همکاران آی تی این شرکتی هیچ گونه نگرانی برای ارائه وب سرویس های متنوع در صنعت بیمه وجود ندارد.
دکتر سلیمانی با تشریح شرایط اقتصادی و خدمات رسانی در زمان شیوع کرونا و قدردانی از فعالیت شرکت های بیمه ای در این دوران، خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت بیمه ایران مانند بسیاری از شرکتهای بیمهای از مرحله خدمات رسانی سنتی گذر گرده و در حوزه های دیجیتالی حرفهای زیادی برای گفتن دارد وی در پایان با اشاره به سهم ۵۰ درصدی شرکت سهامی بیمه ایران از بازار شخص ثالث، گفت: دولتی بودن شرکت بیمه ایران و خوشنامی آن سطح انتظارات بیمهگذاران را بالا برده و باید به گونهای عمل شود که دو اصل سرعت و صحت در امر صدور و پرداخت خسارت به درستی رعایت شود.