آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رونمایی سامانه خسارت الکترونیکی / بیمه ایران تا ۳۰ میلیون ریال غیرحضوری خسارت ثالث مالی می دهد

آیین رونمایی و افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران برگزار شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه ایران از این پس خسارت زیاندیدگان ثالث اتومبیل را تا ۳۰ میلیون ریال بصورت غیرحضوری پرداخت می کند.

آیین رونمایی و افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران برگزار شد.

در این مراسم که در مجتمع فاطمی بیمه ایران برگزار شد، از سامانه ای رونمایی شد که با راه اندازی آن از این پس بیمه گذاران می توانند به صورت الکترونیکی وقوع سانحه و درخواست خود برای دریافت خسارت را اعلام نمایند و بیمه ایران از این پس خسارت زیاندیدگان ثالث اتومبیل را تا ۳۰ میلیون ریال بصورت غیرحضوری پرداخت می کند.

با این سامانه در مرحله نخست، میزان خسارت تا ۳ میلیون تومان در شهر تهران به صورت الکترونیکی قابل پرداخت است، بر این اساس بیمه گذار در زمان بروز حادثه، می‌تواند در محل حادثه با مراجعه به سایت ایران من به صورت برخط عکس و فیلم از مواضع خسارت دیده خودرو و مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه و شماره پلاک خودرو را ارسال و ثبت کند.

امکان درج محل و تصاویر مربوط به صحنه تصادف به صورت الکترونیکی در این سامانه وجود دارد. همچنین مشخصات طرفین تصادف نیز در این سامانه درج شده و به سرعت توسط کارشناسان بیمه، ارزیابی می‌شود.

از طریق این سامانه خسارت های تا سه میلیون تومان ارزیابی و خسارت مربوطه تا ۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.

در صورتی که میزان خسارت بیش از سه میلیون تومان باشد از متقاضی خواسته می‌شود که خودروی آسیب دیده به صورت فیزیکی بررسی شود. در مراحل بعدی قرار است مبلغ قابل پرداخت تا ۱۱ میلیون تومان نیز افزایش یابد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید