آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه معلم سود ۲۳ درصدی بیمه نامه های زندگی سال ۹۸ را پرداخت کرد

مثلث مالی : شرکت بیمه معلم با پرداخت 22.89درصد سود قطعی به بیمه‌گذاران زندگی در 9 سال متوالی اعلام کرد، در سال 98 نیز معادل 23 درصد سود قطعی به بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند. این درحالی است که پرداخت سود قطعی 22 درصدی به بیمه‌گذاران عمر در 9 سال گذشته استمرارداشته است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه معلم با پرداخت ۲۲.۸۹درصد سود قطعی به بیمه‌گذاران زندگی در ۹ سال متوالی اعلام کرد، در سال ۹۸ نیز معادل ۲۳ درصد سود قطعی به بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند. این درحالی است که پرداخت سود قطعی ۲۲ درصدی به بیمه‌گذاران عمر در ۹ سال گذشته استمرارداشته است .

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم و مدیر بیمه‌های زندگی و حادثه بیمه معلم: نرخ سود قطعی سال ۹۸ بیمه نامه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری معادل ۲۳ درصد برای تمامی بیمه ‌نامه‌هایی که در سال مذکور دارای ذخیره و اندوخته ریاضی بوده، محاسبه و به حساب اندوخته آنها واریز گردید.

لازم بذکر است ، بیمه معلم توانسته با برنامه‌ریزی منسجم و سرمایه‌گذاری مطمئن ذخایر بیمه‌های زندگی طی ۹ سال گذشته پرداخت سود قطعی میانگین ۲۲ درصد را به بیمه‌گذاران زندگی خود تداوم بخشد و ثابت کند که سودآوری بیمه‌های عمر تنها شعار نیست بلکه با بکارگیری راهکارهای هدفمند و سرمایه‌گذاری‌های کارا، محقق خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید