آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

چرا بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری درسبد خانوار قرار گرفت ؟

مثلث مالی : محمد ترابی معاون فنی شرکت بیمه آسماری میهمان برنامه "گفت و گوی زنده اینستاگرامی با مدیران " مثلث مالی بودند. یکی از ویژگی های بیمه آسماری نسبت خسارت مطلوب آن است ، تا جاییکه این نسبت خسارت در تامین منابع شرکت بیمه آسماری نقش داشته باشد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : محمد ترابی معاون فنی شرکت بیمه آسماری میهمان برنامه “گفت و گوی زنده اینستاگرامی با مدیران ” مثلث مالی بودند. یکی از ویژگی های بیمه آسماری نسبت خسارت مطلوب آن است ، تا جاییکه این نسبت خسارت در تامین منابع شرکت بیمه آسماری نقش داشته باشد.

ترابی دراین گفت وگو اقدامات معاونت فنی بیمه اسماری در سال ۹۹ را تشریح کرد از برنامه های سال ۱۴۰۰ گفت و اینکه چگونه یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری توانسته ارتباط بین واحد توسعه بازار و فنی را به بهترین شکل ایجاد نماید که ضمن بازار یابی و رقابت در بازار خواسته های فنی نیز رعایت و بیمه نامه در نهایت با بهترین نرخ و شرایط صادرشود.

وی دربخش دیگری به استقبال جامعه از بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی و درمان تکمیلی خانوادگی بیمه اسماری اشاره کرد و اینکه با ورود ویروس کرونا به کشور ، ریسک جدید کرونا هم در پوشش های بیمه های درمان قرار گرفت.

مشروح این گفت و گو را در ادامه مشاهده بفرمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید