آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه سرمد مجوز قبولی اتکایی داخلی را گرفت

مثلث مالی : بیمه سرمد با تائید بیمه مرکزی مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد. بر اساس تائید مدیرکل پذیرش موسسات بیمه‌ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیمه سرمد مجوز قبولی اتکایی از داخل را دریافت کرد و از این پس می‌تواند فعالیت‌های خود را در زمینه قبولی بیمه‌های اتکایی گسترش دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه سرمد با تائید بیمه مرکزی مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، بر اساس تائید مدیرکل پذیرش موسسات بیمه‌ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیمه سرمد مجوز قبولی اتکایی از داخل را دریافت کرد و از این پس می‌تواند فعالیت‌های خود را در زمینه قبولی بیمه‌های اتکایی گسترش دهد.

دکتر مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با اعلام این خبر گفت: بیمه سرمد با توجه به افزایش سرمایه‌ای که در سال ۱۳۹۹ داشت و هم‌چنین کسب رتبه توانگری مالی با نسبت ۱۴۷ درصد برای استفاده از ظرفیت‌های بازار بیمه‌های اتکایی درخواست مجوز قبولی اتکایی را به بیمه مرکزی ارائه کرد تا بتواند با گسترش خدمات خود در حوزه بیمه‌های اتکایی، کیفیت پرتفوی و سودآوری شرکت را افزایش دهد. 

وی افزود: بیمه سرمد در هفت سال فعالیت بیمه‌گری، عملکرد بی‌نظیری داشته و در سه سال گذشته با یک برنامه‌ریزی دقیق، رشد قابل توجهی در پرتفوی را تجربه کرده و اکنون ۱۶ هزار میلیاردی شده است. ما با تغییر در ساختار شرکت، خود را برای حضور در بازار اتکایی صنعت بیمه آماده کرده بودیم و حالا با حضور در بازار بیمه‌های اتکایی، فصل جدیدی از فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد. 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بیمه سرمد در سال ۱۳۹۹ بار دیگر رشدی بیش از ۶۰ درصدی را در پرتفوی تجربه کرد و حق بیمه تولیدی خود را به قله ۱۶۰۰۰ میلیارد ریالی رساند و حالا با دریافت مجوز اتکایی قبولی از داخل، درصدد توسعه فعالیت‌های خود و کسب رضایت بیشتر سهامداران است. 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید