آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آغاز معاملات صندوق سرمایه‌گذاری ETF در بورس

مثلث مالی : شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ETF با نماد «دارا یکم» در این بورس خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ETF با نماد «دارا یکم» در این بورس خبر داد.

با وجود اینکه از هفته گذشته اعلام شده بود معاملات صندوق‌ ETF (دارا یکم) از روز چهارشنبه (چهارم تیر ماه) آغاز می‌شود اما یک روز مانده به آغاز معاملات این صندوق‌ها ، محمود گودرزی، معاون شرکت بورس تهران اعلام کرد : تا حدودی کارهای اساسی صندوق‌های ETF مانند انتقال دارایی انجام شده اما برخی از ساز و کارهای مربوط به بازارگردانی آن نیمه تمام مانده که این موضوع نیازمند جمع‌بندی است.

این درحالی است که شرکت بورس تهران اعلام کرد : معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری در سهام واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) از امروز شنبه (هفتم تیرماه) در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود. همه اشخاص دارنده واحدهای صندوق، برای انجام معاملات ثانویه باید با طی فرایندهای مربوطه، اقدام به اخذ کد بورسی کنند، همچنین سرمایه‌گذاران در صورت عدم مشاهده واحدهای صندوق مذکور در پرتفوی خود نزد کارگزاری باید درخواست تغییر کارگزار ناظر را به کارگزار خود اعلام کنند.

منبع : ایرنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید