آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیرعامل بیمه دی سفیر اهدای عضو شد

مثلث مالی : شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای کمپین تبلیغاتی مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان، سعی در ترویج این امر خداپسندانه نمود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای کمپین تبلیغاتی مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان، سعی در ترویج این امر خداپسندانه کرد. 

این کمپین مشترک تبلیغاتی توانست اهداف خود را در جهت توسعهو ترویج فرهنگ اهدای عضو در میان هموطنان تأمین نماید به همین منظور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با اهدای لوح تقدیر به پاس تلاش ها و همراهی خالصانه مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی، از ایشان به عنوان سفیر اهدای عضو تقدیر نمودند.در قسمتی از متن این لوح آمده است: « این لوح سپاس از طرف “انجمن اهدای عضو ایرانیان” و به نمایندگی از تمام چشم انتظاران پیوند و همچنین رهایی یافتگان از مشقت و رنج، به حضور محترم جنابعالی که حامی بی قید و شرط اهدای عضو و پیوند اعضای کشور بوده اید ونقش اساسی در پیشبرد اهداف متعالی این انجمن داشته اید، تقدیم می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید