آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

فرصت رشد / نگاهی به مدیریت یزدان دوست در بیمه آسماری

مثلث مالی : ابتدای خرداد ماه امسال اعلام شد ، علی رضا یزدان دوست از شرکت بیمه آسماری خداحافظی و این شرکت با مدیردیگری به راه خود ادامه می دهد. این خبر موجب شد تا با مروری برعملکرد بیمه اسماری در دوران سه ساله مسئولیت یزدان دوست ، به مدیران جوان صنعت بیمه توجه بیشتری داشته باشیم.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ابتدای خرداد ماه امسال اعلام شد ، علی رضا یزدان دوست از شرکت بیمه آسماری خداحافظی و این شرکت با مدیردیگری به راه خود ادامه می دهد. این خبر موجب شد تا با مروری برعملکرد بیمه اسماری در دوران سه ساله مسئولیت یزدان دوست ، به مدیران جوان صنعت بیمه توجه بیشتری داشته باشیم.

طبق قاعده ای کلی در بازار بیمه کشورمان ، شرکت های بیمه از محل سرمایه گذاری ها کسب سود می کنند و رشته درمان جزو رشته های زیان ده با ضریب خسارت بالاست .

اما بیمه آسماری در سه سال اخیر نشان داد که می شود این قاعده را برهم زد و اتفاقا با رشته درمان به سود رسید . به عبارتی نسبت خسارت مطلوب منابع مناسبی را برای سرمایه گذاری تامین کرد و زمانی که در دوران طلایی بازار سرمایه ، بیمه گران از سقف مجاز سرمایه گذاری دربورس استفاده کردند، این آسماری بود که پیش بینی دیگری از وضعیت بازار داشت و درسرمایه گذاری منابع با وسواس بیشتری تصمیم گرفت ودرنهایت عملیات بیمه ای برایش سود آورشد .

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، این درحالی است که فضای کسب و کار برای شرکت های بیمه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به ویژه درشرایط تحریم  و کرونا آنچنان که باید نیست و این مناطق توسعه یافتگی مورد انتظار را ندارند که اگرحضور بیمه گران سرزمین اصلی در مناطق آزاد را به شرایط فوق اضافه کنیم ، به وضوح می توانیم چالش های پیش رو شرکت های بیمه فعال در مناطق آزاد را ببینیم .

درهمین شرایط بیمه آسماری توانست درهشتمین ماه سال ۹۹ از پرتفوی سال قبل خود عبورو درتولید حق بیمه بیش از ۷۰ درصد رشد داشته باشد.

این شرکت طبق برنامه به موازات برند سازی توانست با “بیمه درمان تکمیلی انفرادی” به جامعه وصل شود. درمان تکمیلی انفرادی که طی سالیان گذشته همواره خواسته و نیاز بخش بزرگی از جامعه بود در ۵ شعبه  ۱۱ باجه فعال و نمایندگی های آسماری عرضه شد به طوری که با مدیریت صحیح ریسک درمان، آسماری توانست هم رضایت مشتریان را جلب نماید و هم ازیک رشته زیان ده در بازار، به سود قابل توجهی دست یابد.
در مجموع درکنارافزایش سرمایه شرکت از ۲۵۰ میلیارد ریال به ۹۰۰ میلیارد ریال می توان به

رشد بیش از ۷۰ درصدی پرتفوی – رشد قابل توجه حجم سپرده های بانکی و نقدینگی – سود محقق شده ۳ برابری سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن – نسبت سود عملیاتی به پرتفو– ثبات نسبت خسارت ۵۳ درصدی در دو سال متوالی و استقبال جامعه از بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی و درمان تکمیلی خانوادگی بخشی از عملکرد مدیرعامل جوان بیمه آسماری طی سه سال گذشته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید