آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.
وی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل وجود تحریم ها، اعزام کارشناسان صنعت بیمه برای شرکت در دوره های بین المللی کاهش یافت و انتطار می‌رود انجمن حرفه ای صنعت بیمه با برگزاری دوره های آنلاین، امکان استفاده از ظرفیت های بین المللی را افزایش دهد.
در ادامه دکتر حجاریان مدیرعامل انجمن‌ حرفه ای صنعت بیمه ضمن قدردانی از حمایت های مهندس بهزادپور افزود: یکی از مهترین اهداف این انجمن ایجاد بسترهای مناسب برای رشد کارشناسان صنعت بیمه است.
وی گفت: این انجمن با برگزاری دوره ها و کارگاه های داخلی و بین المللی در صدد است فضای کسب و کار در صنعت بیمه را بهبود بخشد ، چرا که سرمایه گذاری برای نیروی انسانی مستقیما با افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ارتباط خواهد داشت.
گفتنی است، در این نشست پیرامون توسعه همکاری های مشترک، برگزاری همایش های مشترک به منظور ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه بحث و بررسی شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید