آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

معاون فنی بیمه های زندگی سامان تاکید کرد / تابع نرخ های منصفانه دربازاررقابتی

مثلث مالی : شیما آراء آکچوئرو معاون فنی بیمه های زندگی سامان درگفت و گوی زنده با پایگاه خبری - تحلیلی مثلث مالی درباره تاثیر آزادسازی بر تعیین نرخ منصفانه حق بیمه ها دربازار بیمه کشور گفت : آزاد سازی اتفاق خوبی برای صنعت بیمه کشوربود و این امکان را داد تا بیمه گران درچارچوب آیین نامه 94 و براساس پرتفوی ، هزینه ها ، ضریب خسارت و شرایطی که دارند ، نرخ حق بیمه های را تعیین نمایند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شیما آراء آکچوئرو معاون فنی بیمه های زندگی سامان درگفت و گوی زنده با پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی درباره تاثیر آزادسازی بر تعیین نرخ منصفانه حق بیمه ها دربازار بیمه کشور گفت : آزاد سازی اتفاق خوبی برای صنعت بیمه کشوربود و این امکان را داد تا بیمه گران درچارچوب آیین نامه ۹۴ و براساس پرتفوی ، هزینه ها ، ضریب خسارت و شرایطی که دارند ، نرخ حق بیمه های را تعیین نمایند.

آراء با بیان اینکه در نظام تعرفه دست شرکت های بیمه بسته بود و آنها با یک نرخ وارد بازار می شدند ، افزود : درپی حذف تعرفه، نرخ ها هم برای بیمه گران و هم برای بیمه گذاران منصفانه شد .

وی ادامه داد : دربازار رقابتی نرخ و شرایط ریسک ها می تواند متناسب پرتفوی هر شرکت متفاوت باشد و آزادسازی فرصتی شد تا بیمه گران با کمک آکچورها ، تجربیات و داده های گذشته از مدل های نرخ گذاری متنوعی بهره مند شوند .

آراء یادآورشد : البته این روی حرفه ای بازار است ، متاسفانه دربرخی موارد دیده می شود ، شرکتی بدون توجه به اصول فنی تنها بخاطر جذب پرتفوی نرخ پایین تری نسبت به سایر رقبا اعلام می کند و درمناقصه برنده می شود ، دراین قراردادها شاید بیمه گذار ازاینکه حق بیمه کمتری پرداخت کرده راضی باشد اما بدون تردید خدماتی که دریافت خواهد کرد رضایت او را جلب نخواهد کرد و قراردادی که بدون توجه به اصول بیمه گری امضا شده پرتفوی ادامه داری نخواهد بود.

معاون فنی بیمه های زندگی سامان بررعایت نرخ منصفانه ای که توسط اکچوئرها تعیین می شود تاکید کرد و گفت : شرکت ها تابع این نرخ ها باشند.

مشروح این گفت و گو را درادامه تماشا کنید :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید