آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

درسفراستانی رییس کل بیمه مرکزی ایران اعلام شد / “جهش خدمت” با گسترش اختیارات شرکت های بیمه برای افزایش نمایندگی ها /

مثلث مالی : سفراستانی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مواجهه با مشکلات مردم است و سفر استانی رییس کل بیمه مرکزی ایران با ورود به خوزستان آغاز شد . غلامرضا سلیمانی و هیات همراه دراین سفر ابتدا با استانداری خوزستان نشست داشتند . رییس کل دراین نشست با یادآوری اینکه مردم ایران بخش مهمی از امنیت امروز خود را مدیون خوزستان هستند و به همین خاطر صنعت بیمه با تلاش بیشتری برای گسترش آرامش در این استان تلاش می کند ، سخنان خود را آغاز کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سفراستانی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مواجهه با مشکلات مردم است و سفر استانی رییس کل بیمه مرکزی ایران با ورود به خوزستان آغاز شد .

غلامرضا سلیمانی و هیات همراه دراین سفر ابتدا با استانداری خوزستان نشست داشتند . رییس کل دراین نشست با یادآوری اینکه مردم ایران بخش مهمی از امنیت امروز خود را مدیون خوزستان هستند و به همین خاطر صنعت بیمه با تلاش بیشتری برای گسترش آرامش در این استان تلاش می کند ، سخنان خود را آغاز کرد.

سلیمانی ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری، تولید و دارایی های مردم  را از ماموریت های جدی صنعت بیمه نام برد و گفت : برای تحقق این امر از تمام پتانسیل های موجود بهره خواهیم برد.

وی با اعلام خبر راه اندازی نخستین مجتمع ویژه بیمه ای برای پیگیری امور تخصصی بیمه در استان خوزستان درباره  اهمیت صدور بیمه نامه در مرزهای کشور گفت: در صورت کنترل تخلفات و مهار تقلبات بیمه ای،نرخ و شرایط پوشش های بیمه ای  روند منطقی تری پیدا می کند و مردم می توانند با هزینه کمتری از خدمات متنوع بیمه ای استفاده کنند.

سلیمانی با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از حضور در خطه قهرمان پرور خوزستان، نسبت به ضرورت خدمت رسانی بی منت مسئولان به مردم، تاکید کرد و افزود: پافشاری برای تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی از جمله خدماتی است که در کنار کاهش بار مالی دولت ها می تواند احساس آرامش و اطمینان عمیق برای بیش از سی میلیون مالک واحدهای مسکونی را فراهم کند.

رییس کل بیمه مرکزی همچنین  از “شورای هماهنگی بیمه” در استان ها به عنوان پل مطمئنی برای ارتباط بین مسئولان و فعالان صنعت بیمه یاد کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ بیمه و همگانی شدن محصولات آن در گرو حمایت و همراهی نهادها و سازمان های بسیاری است که باید در مسیر توسعه این صنعت بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز افتتاح شد

یکی دیگر از برنامه های استانی رییس کل حضور در آیین گشایش شعبه انقلاب اهواز شرکت بیمه آسیا دراهواز بود. مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا شعبه انقلاب را با حضور رییس کل و سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، افتتاح کرد.

غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهوازگفت: ظرفیت های استان خوزستان در تحقق شعار جهش تولید در حوزه صنعت بیمه بسیار بالا است و باید ضریب نفوذ بیمه در این استان، افزایش یابد.

وی  از “جهش خدمت” به عنوان زیرساخت توسعه ای “جهش تولید” یاد کرد و اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ بیمه از نشانه های توسعه یافتگی و رشد اقتصادی کشورهاست و آمار فعلی بیمه در ایران چندان رضایت بخش نیست.

وی رقابت های نادرست بیمه ای را عامل توزیع فقر در این صنعت، ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و اجرای طرح های مبتکرانه و نوین بیمه ای می تواند ظرفیت صنعت بیمه را افزایش دهد.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر استمرار سفرهای استانی خود و مقامات ارشد صنعت بیمه از طرح مسائل و مشکلات بیمه گران استان ها استقبال کرد و از تلاش برای رفع موانع قانونی و شیوه های تسهیل امر بیمه گری خبر داد.

رییس کل بیمه مرکزی با اعلام این مطلب که بیمه مرکزی به دنبال امضای طلایی نیست، تصریح کرد: سرنوشت صنعت بیمه با نیروهای خلاق آن گره خورده و به همین خاطر با اشتیاق از طرح های توسعه گرا و فرهنگ گستر صنعت بیمه استقبال می کنیم.

بازدید از پایانه پرداخت خسارت شعبه اهواز بیمه ایران

بازدید از پایانه پرداخت خسارت شعبه اهواز بیمه ایران برنامه بعدی سفراستانی رییس کل بیمه مرکزی ایران بود که همراه مجید بختیاری مدیرعامل جدید بیمه ایران انجام شد.  

سلیمانی  پرداخت خسارت سریع، به موقع، آنلاین و متناسب در بخش شخص ثالث را درتوسعه فرهنگ بیمه ای با اهمیت عنوان کرد و گفت : با وجود برخی از موانع قانونی می توان با ارائه خدمات تسهیل گر و مردم محور ضریب اعتماد جامعه به این صنعت را افزایش داد.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره بر ضرورت تقویت بخش ارزیابی و کارشناسی نسبت به تسریع در عملیات بیمه گری تاکید کرد و اظهارداشت : بیمه گران باید با اعتماد به مردم و کسب اعتماد متقابل در ارائه محصولات متنوع بیمه ای و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه موفق تر عمل کنند.

دکتر سلیمانی از مردم خسارت دیده به عنوان صاحبان حقوق یاد کرد و از مسئولان صنعت بیمه استان خوزستان درخواست کرد تا تسهیلات کافی را برای آنان فراهم آورند.

مجتمع قضایی ویژه تصادفات اهواز

غلامرضا سلیمانی همچنین در بازدید از مجتمع قضایی ویژه تصادفات استان خوزستان، گفت : دقت در محاسبه و سرعت در بررسی پرونده و پرداخت متناسب خسارت می تواند ضریب اعتماد را به خدمات صنعت بیمه بالاتر ببرد.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر رفع نواقص موجود در ارزیابی خسارت و فرایند پرداخت آن، تصریح کرد: ایجاد یک سامانه الکترونیکی فراگیر با حضور صنعت بیمه و تمامی ذینفعان اعم از دادگاه ها، پزشکی قانونی، پلیس و سایر دستگاه ها می تواند در سرعت بخشی به ارائه خدمات برتر، نقش مهمی را ایفا کند.

وی بهبود در امرخدمات رسانی را از مهمترین اهداف نهادناظر صنعت بیمه دانست و گفت: در صورت همراهی و هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در موضوع استقرار سامانه مشترک تصادفات، وضعیت رسیدگی به پرونده های این حوزه با دقت و شتاب مطلوب تری رسیدگی خواهد شد.

رییس شورای عالی بیمه از ضرورت ساماندهی موتورسیکلت ها در سطح کشور سخن گفت و از دستگاه های متناظر خواست تا برای کنترل خسارات و تلفات این حوزه، حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش بیمه گران استان خوزستان قدردانی کرد و با اشاره به تنوع محصولات بیمه ای در کشور، اظهار داشت: رضایت عمومی، سرمایه اصلی صنعت بیمه است و رشته شخص ثالث به عنوان ویترین این صنعت باید فعال تر و پویاتر عمل کند.

در این بازدید حسن مرادی _رییس مجتمع قضایی رسیدگی به تخلفات اهواز_ با قدردانی از توجه نهادناظر صنعت بیمه و مدیران شرکت در بازدید از این مجموعه به طرح مسائل و مشکلات بیمه ای در سطح استان پرداخت.

وی از ارتقای سطح رسیدگی به پرونده های تصادفات استان در این مجتمع قضایی خبر داد و گفت: شتاب قضایی در حوزه رسیدگی به پرونده های تصادفات با تقویت بدنه کارشناسی از روند رو به رشدی برخوردار است.

مرادی با انتقاد از بازگشت وسایل نقلیه معیوب و اسقاطی به سطح شهر از مسئولان ملی خواست تا برای حل این معضل، تدابیری اتخاذ کنند.

شعبه مرکزی بیمه تجارت نو در اهوازافتتاح شد

جوانگرایی از ابزار مهم تحول گرایی در صنعت بیمه است . این گفته رییس کل بیمه مرکزی در آیین گشایش شعبه مرکزی بیمه تجارت نو در اهواز بود.

نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو این شعبه را با حضور رییس کل بیمه مرکزی ایران افتتاح کرد. غلامرضا سلیمانی نیز در آیین گشایش شعبه مرکزی “تجارت نو” دراهواز ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: گزارش های شفاف و عملکرد توسعه محور، ضریب امیدواری به رشد و توسعه صنعت بیمه را افزایش خواهد داد.

وی بیمه تجارت نو را به مفهوم دستیابی به افق های جدید کسب و کار دانست و افزود: صنعت بیمه از نیروهای جوان و مبتکر خود انتظار دارد که با اجرای چند طرح نوین در سال به رشد ضریب نفوذ بیمه کشور کمک کنند.

 سلیمانی از گسترش اختیارات شرکت های بیمه برای افزایش نمایندگی ها خبر داد و گفت: رشد کیفی نمایندگی ها باید در کنار رشد کمی با دقت ارزیابی شود تا بازارسازی هوشمندانه در ظرفیت های خالی این صنعت، شکل گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به ضرورت تلاش مضاعف صنعت بیمه برای جذب سرمایه های خرد در قالب فروش بیمه نامه های زندگی اشاره کرد و گفت: تعامل صنعت بیمه با تکیه بر توان شوراهای سرمایه گذاری می توانند سودسازی چشمگیری را رقم بزنند و خود را برای توسعه ای رویایی آماده کنند. / منبع روابط عمومی بیمه مرکزی ایران

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید