آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

خسارت ۹۵ میلیارد ریالی آتش سوزی شرکت دامداری پاکدشت پرداخت شد

مثلث مالی : با حضور مدیران عامل شرکت دامداری پاکدشت و شرکت سهامی بیمه "ما"، خسارت 95 میلیارد ریالی آتش سوزی که در کمتر از یک ماه بررسی و ارزیابی شده بود، توسط بیمه "ما" جبران شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : با حضور مدیران عامل شرکت دامداری پاکدشت و شرکت سهامی بیمه “ما”، خسارت  ۹۵ میلیارد ریالی آتش سوزی  که در کمتر از یک ماه بررسی و ارزیابی شده بود، توسط بیمه “ما” جبران شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، در پی وقوع آتش سوزی و اعلام آن از سوی بیمه گذار، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه “ما” با تاکید بر تسریع جمع بندی خسارت این شرکت و به منظور حمایت از تولیدکننده داخلی و جلوگیری از صدمات ناشی از کمبود نقدینگی در جایگزینی اقلام از بین رفته و نیز در راستای پشتیبانی از این مجموعه کارآفرین کشوری، دستور جمع بندی و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن را صادر کرد.
بر اساس این گزارش، با تلاش شبانه روزی ارزیابان خسارت شرکت ، ظرف کمتر از یک ماه، چک خسارت این آتش سوزی  به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال آماده و به مدیرعامل شرکت دامداری پاکدشت تقدیم شد .
گفتنی است شرکت دامداری پاکدشت، بزرگترین دامداری کشور با ۱۱۰۰۰ راس گاو شیری و گوشتی و تولید روزانه ۴۰۰ تن شیر می باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید