آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ایران معین ، بیمه ای قابل اتکا برای سرزمین اصلی

مثلث مالی : داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین در پانزدهم بهمن ماه سالروز تاسیس این شرکت میهمان پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی بود. محمدی دراین گفت و گو ضرورت افزایش سرمایه شرکت به 5600 میلیارد ریال در راستای ایفای نقش جدید آن در بازاررا تشریح کرد و گفت : بیمه ایران معین با ادامه نقش خود به عنوان راهبر بازار بیمه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، در سرزمین اصلی نیز با ظرفیت قبولی اتکایی به عنوان بیمه گری قابل اتکا نقش جدیدی ایفا خواهد کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین در پانزدهم بهمن ماه سالروز تاسیس این شرکت میهمان پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی بود. محمدی دراین گفت و گو ضرورت افزایش سرمایه شرکت به ۵۶۰۰ میلیارد ریال در راستای ایفای نقش جدید آن در بازاررا تشریح کرد و گفت : بیمه ایران معین با ادامه نقش خود به عنوان راهبر بازار بیمه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  کشور،  در سرزمین اصلی نیز با ظرفیت قبولی اتکایی به عنوان بیمه گری قابل اتکا نقش جدیدی ایفا خواهد کرد.

محمدی تغییر مدیریت بیمه ایران و آمدن مجید بختیاری به شرکتی که سهامدار اصلی ایران معین است را موجب تعامل بیشتر دانست .

وی همچنین در باره طرح مهر ایران معین که اخیرا رییس کل بیمه مرکزی ایران درسفر استانی خود از آن تقدیرکرد ، گفت : این طرح برای نخستین بار است که در سطح مناطق آزاد و با همکاری نظام بانکی اجرا شده است ،  تا مردم این مناطق در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه ای را با صرفه اقتصادی و آسان تر خریداری کرده و بیمه ها به ویژه بیمه های اجباری از جمله بیمه اتومبیل و شخص ثالث از سبد خانوارها حذف نشود.

محمدی توضیح داد : به عنوان مثال حق بیمه بدنه یک خودرو در مناطق آزاد ۸ میلیون تومان است و پرداخت آنقدی آن  برای بیمه گذار سخت است و ناگزیر می شود این بیمه نامه را از سبد خانوار حذف نماید ، طرح مهر این امکان را می دهد تا با استفاده از تسهیلات حق بیمه خود را پرداخت نماید .

به گفته  مدیرعامل بیمه ایران معین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماهه است و مشتریان بابت تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نخواهند کرد و تنها اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت می کنند و اما کارمزد بانک را خود شرکت تقبل کرده و حتی نمایندگان هم از آن معاف هستند.

مشروح این گفت و گو را درادامه ببینید :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید