آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آیا طرح “بیمه سایبری” ازبیمه مرکزی مجوزمیگیرد؟ اقدامات بیمه سرمد برای خدمات نوین چیست ؟

مثلث مالی : اگر این گفته را که در "دنیا شرکت های بیمه براساس ارایه خدمات با یکدیگررقابت دارند نه براساس نرخ حق بیمه " باور داشته باشیم ، پس این راهم میدانیم که صنعت بیمه کشورمان برای ارایه خدمات نوین نیازمند برنامه و تلاش جدی است . به عبارتی شرکت های بیمه بازرگانی با ارایه خدمات متنوع می توانند ضمن جلب رضایت مشتری و کنترل هزینه ها ، درمدیریت ریسک های عملیاتی نیز موفق باشند. شرکت بیمه سرمد سال 1400 را با طراحی خدمات متنوع آغاز کرد ، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد دراین باره گفت : با استفاده ازهوش مصنوعی دربیمه سرمد، پلتفرمی طراحی شد که دیگر به ارسال نسخه‌های پزشکی و مراجعه بیمه‌گذاران برای دریافت خسارت نیازی نیست .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اگر این گفته را که در “دنیا شرکت های بیمه براساس ارایه خدمات با یکدیگررقابت دارند نه براساس نرخ حق بیمه ” باور داشته باشیم ، پس این راهم میدانیم که صنعت بیمه کشورمان برای ارایه خدمات نوین نیازمند برنامه و تلاش جدی است . به عبارتی شرکت های بیمه بازرگانی با ارایه خدمات متنوع می توانند ضمن جلب رضایت مشتری و کنترل هزینه ها ، درمدیریت ریسک های عملیاتی نیز موفق باشند.

شرکت بیمه سرمد سال ۱۴۰۰ را با طراحی خدمات متنوع آغاز کرد ، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد  دراین باره گفت : با استفاده ازهوش مصنوعی دربیمه سرمد، پلتفرمی طراحی شد  که دیگر به ارسال نسخه‌های پزشکی و مراجعه بیمه‌گذاران برای دریافت خسارت نیازی نیست .

سرمد افزود : با استفاده از هوش مصنوعی، نسخه‌های پزشکی بررسی می‌شود و اگر تخلف یا تقلبی هم صورت گرفته باشد، به سرعت شناسایی خواهد شد و این طرح، انقلابی در صنعت بیمه خواهد بود. 

کاتب با تاکید براینکه نبود شفافیت، عدم رعایت عدالت در تعریف حق بیمه و پایین بودن سرعت عمل تکنولوژی‌های بیمه‌ای چالش های اصلی صنعت بیمه کشورمان است ، یاد آورشد : خدمات نوین و آنلاین به سرعت شکل گرفته و مردم برای خرید هم به سوپرمارکت نمی‌روند و صنعت بیمه هم ناگزیراست که به این سمت حرکت نماید.

وی گفت: بیمه سرمد، در این حوزه پیشرو بود  و اولین وب‌اپلیکیشن خدمات بیمه‌ای را که در تمامی پلتفرم‌های تلفن‌همراه در دسترس است، رونمایی کرده و خدماتی مانند صدور بیمه‌نامه، نزدیک‌ترین مراکز درمانی، امور بیمه‌ای و خسارت‌ها را ارائه می‌کند.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد درباره اقدام  دیگر این شرکت در حوزه تکنولوژی‌های بیمه‌ای گفت: ما به زودی پلتفرمی رونمایی خواهیم کرد که تمامی مشتریان می‌توانند از طریق وب‌اپلیکشین و موبایل خود، اقدام به خرید بیمه‌نامه بدنه کنند و تمامی تصاویر و مدارک خود را از طریق موبایل ارسال کنند و از این طریق، نیازی به حضور کارشناس و تائید او وجود ندارد و کل مراحل درخواست، تائید و صدور بیمه‌نامه از طریق وب‌اپلیکیشن و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش پرداخت خسارت، نیز در فاز اول این طرح، پرداخت خسارت بدنه بدون حضور کارشناس و با ارسال تصاویر خودرو، تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت آنلاین انجام می‌شود. 

کاتب، از بیمه سایبری به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید بیمه سرمد یاد کرد که با بیش از یک‌سال کار کارشناسی برای اولین بار در کشور توسط این شرکت طراحی و به بیمه مرکزی ارائه شده است.

او گفت: بیمه سایبری باعث می‌شود یک امنیت خاطر در نظام بانکی کشور برای مردم به وجود بیاید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید