آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

وارونگی / صنعت بیمه ایران درتلاش است وضعیت خود را متناسب با تحولات بازار تغییر دهد

مثلث مالی : لیلا اکبرپور / گفت و گوی امسال با مدیران بیمه کشوربا سال های گذشته تفاوت داشت ، حتی با اول همین سال 99 هم تفاوت دارد . شنیدن برنامه هایی که دردست اجراست و قراراست به زودی اجرا شود ، پنجره تازه ای به رویم گشود . همه دنبال تغییرهستند ، از تحولات سریع دنیا نگرانند و خوب می دانند باید همسو با تغییرات حرکت کنند. ورود بیمه های جدید، ریسک های نوظهورو تکنولوژی های نو یکباره فضای کسب و کار بیمه را تغییر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : لیلا اکبرپور / گفت و گوی امسال  با مدیران بیمه کشوربا سال های گذشته تفاوت داشت ، حتی با اول همین سال ۹۹ هم تفاوت دارد .  شنیدن برنامه هایی که دردست اجراست و قراراست به زودی اجرا شود ، پنجره تازه ای به رویم گشود . همه دنبال تغییرهستند ، از تحولات سریع دنیا نگرانند و خوب می دانند باید همسو با تغییرات حرکت کنند. ورود بیمه های جدید، ریسک های نوظهورو تکنولوژی های نو یکباره فضای کسب و کار بیمه را تغییر داد.

ورود تکنولوزی های جدید ، تفکرات نو و اندیشه صادرات بیمه به کشورهای همسایه نورامیدی که در دالان بیمه گری نمایان شده ، این نوید را می دهد که آینده ازآن ماست .

تحولاتی که از برج بیمه آغاز شد امروز در شرکت های بیمه جاری است ، برخی از شرکت ها سرعت بالاتری دارند و حتی برای اجرای تمام برنامه هایشان زمان کم دارند ، برخی با سرعت پایین اما پیوسته حرکت می کنند ، موضوع ماحصل تمام گفت و گوها این است که مدیران صنعت بیمه کشوریک پیام واحد دارند ، بیمه های ایرانی توانمند هستند و آماده برای فعالیت درفضای کسب و کار نو.

صادرات بیمه ، عبارتی است که زمانی زیادی است شنیده نشده بود و تحریم ها امید به آن را کمرنگ کرده بود . اما درهمین دوران تحریم شعب خارج از کشور فعال هستند ، حق بیمه را با کیف می آورند و خسارت را با کیف می فرستند.

می گویند ،صادرات مگر ، فقط برای کالا و نفت است ، ما می توانیم و برنامه داریم خدمات بیمه را صادرکنیم.

دنیا ازما اتکایی قبول نمی کند ؟ ما با ورود سرمایه های جدید بازار اتکایی را تقویت می کنیم. چرا در قبولی اتکایی داخلی دقت می کنیم ؟ خوب برای اینکه ریسک سنج هستیم .

نرخ و شرایط غیراصولی است ؟ نه . آمارها ضریب خسارت بالایی نشان نمی دهد ، تازه قیمت ها واقعی شده است .

ثبات مدیریت تاکنون کمرنگ بود ؟ رازماندگاری را فاش کردیم ، بعد ازاین را تماشا کنید.

آمارمرگ و میر تصادفات رانندگی بالاست ؟ به فکر آن هستیم ، نتیجه فعالیت ما درنهایت رهایی است . برای سرمایه گذاری بیمه را با سایر بازارها مقایسه می کنید ؟ هزینه خروج ما بالاست ؟ اما دربرج بیمه به دنبال راهکاری مناسب برای آن هستند ، تا بیمه های زندگی دررقابت با سایر، موفق باشد .

نیروی انسانی کم داریم ؟ نه . فضای تعامل دو گروه جوان و پیشکسوت ابری بود ، که هوای تازه بیمه گری ، ابرها را کنار زد.

کسب و کارها بخاطر کرونا تعطیل شدند ؟ هزینه های درمان آن بالاست ؟ با بیمه های پارامتریک ،واکسن آن ساخته شد. هزینه های درمان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت های بیمه ، بیمه .

خلاصه اینکه تمامی تغییر و تحولات بازار بیمه کشور خبراز آینده ای نو، خدماتی نو که لایق ایران و ایرانی باشد ، می دهد.  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید