آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

جامعه ای که از معافیت قرنطینه کرونا برای وکلا نگران است

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : انجمن حقوقی انگلستان در مورد آخرین مقررات ویروس کرونا به وکلایی که تست کرونا آنها مثبت است ، اجازه داده قوانین انزوای خود را نقض و در دادگاه حاضرشوند ، این موضوع نگرانی های زیادی را برای جامعه ایجاد کرده است .

این پست را به اشتراک بگذارید

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : انجمن حقوقی انگلستان در مورد آخرین مقررات ویروس کرونا به وکلایی که تست کرونا آنها مثبت است ، اجازه داده قوانین انزوای خود را نقض  و در دادگاه حاضرشوند ، این موضوع نگرانی های زیادی را  برای جامعه ایجاد کرده است .

مقررات محافظت از سلامت که ابتدای این هفته برای انگلستان وضع شده است ، بیان می کند افرادی که آزمایش Covid-19 مثبت دارند یا اینکه از نزدیک با کسی که آزمایش ویروس کرونا را پس از ۲۸ سپتامبر مثبت کرده است ، تماس نزدیک داشته اند ، باید درقرنطینه بمانند ، با این حال ، فرد می تواند “برای انجام یک تعهد قانونی ، از جمله حضور در دادگاه یا احراز شرایط وثیقه ، یا شرکت در دادرسی های قانونی” ، از انزوای خود خارج شود.

وزارت دادگستری به  پایگاه خبری Gazette  گفت :  وکلائی که آزمایش Covid-19 مثبت دارند چنانچه به مراجع قضایی مراجعه کنند ، قانون را نقض نکرده اند اما انجمن حقوقی اعلام کرده است نگران این معافیت است و موضوع را با وزیر دادگاه ها مطرح کرده است.

این درحالی است که جامعه معتقد است ، اجازه دادن به وکلا برای قطع قرنطینه ، خطر انتقال Covid-19 را افزایش می دهد و خطری قابل توجه برای کاربران دادگاه  به ویژه کسانی که دارای شرایط بهداشتی زمینه ای هستند یا به ویژه در معرض Covid-19 هستند را افزایش می دهد.

اگر دادگاه صریحاً به حضور وکیل در دادگاه احتیاج داشته باشد ، وکلا باید هرگونه شرایط قرنطینه را به دادگاه اعلام کنند تا بتوان برای رسیدگی به جلسات دادرسی مجدد یا از راه دور رسیدگی شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید