مثلث مالی : اسنپ برای حل مشکلات موجود در جزیره کیش و در راستای ارتقای خدمترسانی به کاربران تمام تلاش خود را به کار بسته است.
این شرکت با در نظر گرفتن دغدغههای رانندگان تاکسی در این جزیره و با همکاری سازمان آب و عمران کیش امکاناتی را برای دسترسی بیشتر کاربران مسافر در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، برای افزایش رضایت کاربران راننده تاکسی در اولین اقدام مقرر شده که درخواستهایی که مبدا آن از فرودگاه کیش است فقط برای رانندگان تاکسی ارسال شود.
همچنین در سایر نقاط جزیرهی کیش هم اولویت ارسال درخواست تا شعاع یک کیلومتر با رانندگان تاکسی است.
علاوه بر این، بر اساس توافق صورت گرفته، قیمتها به نرخنامه کیش نزدیک شده است.
همچنین اسنپ با در نظر گرفتن تخفیفهای مختلف و جوایز باشگاه مشتریان خود «اسنپکلاب» از همراهی کاربران مسافر قدردانی میکند.
در نهایت اسنپ ابراز امیدواری کرد که با انجام این اقدامات بتواند موانع موجود بر سر راه را از میان بردارد تا کیشوندان و مهمانان این جزیره بتوانند از خدماترسانی اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودروی ایران استفاده کنند.
کیفیت خدمترسانی همواره دغدغه اسنپ بوده است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار بسته است.
بیمه
ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد
مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.