آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تخفیف ویژه بیمه مسوولیت بیمه البرز به مناسبت دهه فجر

مثلث مالی : شرکت بیمه البرز به مناسبت دهه مبارک فجر، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بیمه‌نامه‌های مسوولیت به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه البرز به مناسبت دهه مبارک فجر، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بیمه‌نامه‌های مسوولیت به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز،  این شرکت به مناسبت دهه فجر برای بیمه‌های مسوولیت حرفه‌ای پیراپزشکان، کارفرماهای پروژه‌های ساختمانی،‌ عمرانی و خدماتی،‌ صنعتی و مسوولیت مدنی دارندگان آسانسور،‌ مسوولیت مدنی به تبع حریق، هیات مدیره ساختمان واحدهای مسکونی و مسوولیت حرفه‌ای مهندسان ناظر،‌ طراح، محاسب و مجری هر یک به میزان ۳۰ درصد و مسوولیت حرفه ای پزشکان ۱۵ درصد، تخفیف به بیمه گزارا ن جدید و تمدیدی ارایه می‌دهد.

این طرح از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد. می توانید با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز در سراسر کشور از این تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید