آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه حافظ با نسبت ۱۱۰ درصد در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : نسبت توانگری مالی شرکت بیمه حافظ به 110 درصد و سطح یک رسید . بیمه حافظ که سال 99 را با نسبت 72 درصد به پایان رسانده بود در آخرین محاسبات بیمه مرکزی ایران توانست سطح توانگری خود را به یک ارتقا دهد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : نسبت توانگری مالی شرکت بیمه حافظ به ۱۱۰ درصد و سطح یک رسید . بیمه حافظ که سال ۹۹ را با نسبت ۷۲ درصد به پایان رسانده بود در آخرین محاسبات بیمه مرکزی ایران توانست سطح توانگری خود را به یک ارتقا دهد .

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی مثلث مالی ، بیمه مرکزی ایران در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس صورت های مالی سال ۱۳۹۹ شرکت بیمه حافظ ، نسبت توانگری مالی این شرکت را معادل ۱۱۰ درصد و سطح یک توانگری اعلام کرد.

نسبت توانگری مالی شرکت بیمه حافظ برای سال ۱۴۰۰ معادل ۱۱۰ درصد تایید شده است . یاد آور می شود ، مبنای محاسبات توانگری مالی، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه و مفاد آئین‌نامه ۶۹ است و اخذ سطح توانگری مالی بیانگر وضعیت با ثبات، قابل اعتماد و اتکا در حوزه مدیریتی شرکت بیمه می باشد.

نسبت توانگری مالی شرکت بیمه حافظ برای سال ۹۹ معادل ۷۲ درصد و سال ۹۸ معادل ۵۲ درصد بوده است . این درحالی است که بیمه حافظ مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار گرفته است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید