آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن

مثلث مالی : معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از برنامه ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه اقدام ملی مسکن خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از برنامه ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه اقدام ملی مسکن خبر داد.

محمود محمودزاده در برنامه تیتر امشب سیما گفت: مسکن موضوع کوتاه مدت نیست و نمی‌شود در یک سال در بازار مسکن تغییر ایجاد کرد. با درک شرایط اقتصادی برنامه‌هایی برای مسکن طرح کردیم و در آینده تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد است و ۷۰۰ هزار واحد هم با دستگاهای ذیصلاح قرارداد بسته شده است. محمودزاده افزود: ما چند اقدام کوتاه مدت در بازار اجاره انجام داده ایم و اقداماتی هم در تامین مسکن میان مدت و بلندمدت مثل اجاره دار حرفه‌ای که برای همیشه اجاره داری قانونمند می‌شود، انجام داده ایم.

وی گفت: ما امیدواریم با افزایش تولید، بخشی از مشکلات مسکن حل شود. محمودزاده افزود: افزایش قیمت مسکن در دو سال گذشته به دلیل جذابیت بازارهای دیگر بوده، به همین دلیل ساخت و ساز در این زمان کمتر شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید