آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اجرای ۱۲ طرح استان بوشهر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

مثلث مالی : مدیر استانی و رئیس شعبه بوشهر بانک صنعت و معدن که در میان شعب درجه سه این بانک رتبه نخست را در سال ۹۸ به خود اختصاص داده در خصوص عملکرد، دستاوردها و عوامل مؤثر در موفقیت کارکنان این شعبه توضیحاتی ارائه کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیر استانی و رئیس شعبه بوشهر بانک صنعت و معدن که در میان شعب درجه سه این بانک رتبه نخست را در سال ۹۸ به خود اختصاص داده در خصوص عملکرد، دستاوردها و عوامل مؤثر در موفقیت کارکنان این شعبه توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا رضایی مدیر استانی و رئیس شعبه بوشهر درباره عملکرد، دستاوردها و عوامل مؤثر در موفقیت کارکنان این شعبه گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری این استان در راستای تحقق شعار سال، برنامه ریزی لازم را جهت تأمین منابع مالی طرح های دارای اولویت استان با تمرکز بر طرح های توسعه واحدهای تولیدی فعال، تأمین سرمایه درگردش طرح های فعال و در شرف راه اندازی و همچنین پیگیری فروش اموال مازاد بانک در استان را آغاز نموده است و این امر با استفاده از تمامی ظرفیت سیاستهای اعتباری مصوب هیأت مدیره محترم در سال ۹۹ صورت خواهد پذیرفت.

وی درباره مهمترین برنامه شعبه در سال ۹۹ توضیح داد: در سال جاری علاوه بر برنامه ای ابلاغی برون سازمانی همانند برنامه حمایت از واحد های تولیدی استان جهت استفاده حداکثری از توان تولیدی داخلی این استان در راستای جهش تولید و حفظ و افزایش اشتغال، بانک دارای برنامه عملیاتی دورن سازمانی نیز می باشد. مهمترین برنامه استان علاوه بر توجه به برنامه های بیرون سازمان توجه و تلاش در جهت تحقق برنامه ای عملیاتی ابلاغی توسط ستاد می باشد؛ این برنامه ها در بخش های جذب منابع،کارمزد، مطالبات غیرجاری و ریسک مطالباتی و ارتقاء رتبه استان می باشد البته در کنار این موضوعات رمز موفقیت ما توجه به خواست و نیاز مشتریان در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بوده است.

رضایی درباره راهکاربرای حمایت از تولیدکنندگان استان درشرایط تحریم یادآورشد : بانک صنعت و معدن در حال تلاش جهت استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی و منابع موجود خود جهت کاهش اثرات تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در سطح استان است که شامل تأمین سرمایه درگردش واحد های تولیدی فعال و تعامل لازم جهت وصول مطالبات بانک می باشد.

او درباره تسهیلات پرداختی به طرح های صنعتی استان یادآورشد: در حال حاضر در بانک صنعت و معدن در سطح استان ۱۲ طرح تسهیلات سرمایه ثابت ارزی و ریالی در حال اجرا می باشد. تسهیلات مورد نیاز این طرح ها بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح پرداخت می گردد. در سال گذشته تسهیلات پرداختی در بخش سرمایه درگردش و سرمایه ثابت به تعداد ۶۷ طرح و به مبلغ ۷۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید