آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تشریح رسالت بیمه پارسیان برای توسعه فرهنگ بیمه های عمر

مثلث مالی : امیرمحمد رنجبرمدیربیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان دریک گفت و گوی زنده اینستاگرامی میهمان مثلث مالی بود. رنجبر در بدو گفت و گو با یادآوری طرح اهدای سهام به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری پارسیان گفت : این طرح با هدف آشنایی بیشتر بیمه گذاران با بازار سرمایه اجرا شد و مورد استقبال جامعه قرار گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : امیرمحمد رنجبرمدیربیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان دریک گفت و گوی زنده اینستاگرامی میهمان مثلث مالی بود.

محور این گفت و گو  “بیمه عمر انفرادی و بیمه نامه های مسافرتی با توجه به شرایط موجود ” بود . اندوخته دار امید ” بود .

رنجبر در بدو گفت و گو با یادآوری طرح اهدای سهام به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری پارسیان گفت : این طرح با هدف آشنایی بیشتر بیمه گذاران با بازار سرمایه اجرا شد و مورد استقبال جامعه قرار گرفت.

وی توضیح داد : امکان هدایای دیگر هم وجود داشت اما بیمه پارسیان با توجه به رسالتی که دارد ، سعی کرد با رویکرد توسعه فرهنگ بیمه ضمن جذب پرتفوی از بازار ، سرمایه های خرد را به سمت یک سرمایه گذاری مناسب هدایت نماید.

رنجبر چالش بیمه گران دربیمه های عمر را به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم کرد و گفت : عوامل داخلی با برنامه ریزی و راهکار مدیریت شرکت حل خواهد شد اما برخی از عوامل خارجی بر عملکرد شرکت های بیمه در راستای توسعه بیمه های عمر تاثیرمنفی دارد و کنترل آنها معمولا خارج از اختیار بیمه گران است ، بنابراین شرکت های بیمه برای توسعه بیمه های عمر باید به دنبال ترویج فرهنگ آن باشند.

مدیربیمه های عمر انفرادی و حوادث مسافرتی پارسیان با تاکید برتاثیر عوامل فرهنگی در توسعه بیمه های عمر یادآورشد : فرزندان ایران زمین باید از بدو آموزش با فرهنگ بیمه آشنا شوند تا درنهایت سطح پذیرش جامعه افزایش یابد. درست است که بیمه های عمر جنبه سرمایه گذاری و پس اندازی دارند اما فراموش نکنیم بیمه نامه عمر را بهتراست با پوشش های بیمه ای آن بشناسنیم تا جنبه سرمایه گذاری .

رنجبرخاطرنشان کرد : بیمه عمراندوخته دار امکان سرمایه گذاری را فراهم می کند اما آنچه باید مدنظرقرارگیرد بخش پوشش های بیمه ای است . مشروح این گفت و گو را درادامه مشاهده کنید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید