آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

گام های بیمه رازی برای تحقق برنامه هایش در۱۴۰۰

مثلث مالی : اقدامات مدیرعامل بیمه رازی برای تحقق اهداف و چرخش استراتژیک شرکت عملی شد . به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری که برای تحقق برنامه هایش نیاز به تغییر استراتژی داشت ، در گام اول موافقت هیات مدیره را برای افزایش سرمایه گرفت و سپس دو معاون فنی بیمه های زندگی و غیرزندگی را منصوب کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اقدامات مدیرعامل بیمه رازی برای تحقق اهداف و چرخش استراتژیک شرکت عملی شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری که برای تحقق برنامه هایش نیاز به تغییر استراتژی داشت ، در گام اول موافقت هیات مدیره را برای افزایش سرمایه گرفت و سپس دو معاون فنی بیمه های زندگی و غیرزندگی را منصوب کرد.

دکتر علی جباری در جلسه شورای مدیران بیمه رازی اعلام کرد: با اتکا به توان مالی و ارتقای تخصص نیروی انسانی درتلاش هستیم تا سهم بیمه رازی از بازار را افزایش دهیم. ایشان با انتصاب دو معاون بیمه های غیرزندگی و زندگی بیمه رازی را از نظر تخصص و توان فنی و مدیریتی تجهیز کرده است.

علی اصغراصلان بیگی سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی  و محمدرضا موحد با عنوان سرپرست بیمه های زندگی منصوب شده اند. با این انتخاب بیمه رازی در نظر دارد با تفکیک بیمه های زندگی از غیرزندگی برای تحقق اهداف بنیادین و ۵چرخش استراتژیک شرکت گام های محکم تری بردارد.

اینک بیمه رازی با افزایش سرمایه ای که پیش رو دارد با بهره برداری از اکوسیستم همراز و جذب نیروهای فنی در بدنه شرکت، مثلث توسعه ای را که لازمه ادامه حیات شرکت بیمه است، تشکیل داده است.

افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت، ایفای تعهدات در راستای سودآوری توام با خلاقیت و نوآوری در خلق و تولید محصولات جدید، توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت از برنامه های جدید مدیرعامل بیمه رازی است.

در جلسه شورای مدیران بیمه رازی مراسم معارفه دو معاون جدید با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و استان های بیمه رازی برگزار شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید