آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

کوبیدن میخ به تابوت مشاغل کوچک/ پرونده شکایت از ۸ بیمه گر جهان به دیوان عالی انگلیس ارجاع شد /

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : پس از آنکه ( FCA ) تنظیم کننده رفتار مالی بازارهای انگلیس در ماه ژوئن 2020 پرونده ای را علیه هشت شرکت بیمه QBE ، Hiscox ، RSA ، MS Amlin ، Ecclesiastical ، Argenta ، Zurich و Arch تشکیل داد ، دوم اکتبر این پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی انگلستان ارجاع شد. بدین ترتیب بیمه شدگان و بیمه گران در انتظار صدور رای دیوان عالی انگلیس در مورد پوشش "وقفه در تجارت" COVID-19 هستند.

این پست را به اشتراک بگذارید

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : پس از آنکه ( FCA ) تنظیم کننده رفتار مالی بازارهای انگلیس در ماه ژوئن  2020 پرونده ای را علیه هشت شرکت بیمه QBE ، Hiscox ، RSA ، MS Amlin ، Ecclesiastical ، Argenta ، Zurich و Arch تشکیل داد ، دوم اکتبر این پرونده  برای فرجام خواهی به دیوان عالی انگلستان ارجاع شد. بدین ترتیب  بیمه شدگان و بیمه گران در انتظار صدور رای دیوان عالی انگلیس در مورد پوشش “وقفه در تجارت” COVID-19 هستند.

سازمان تنظیم کننده رفتار مالی انگلستان (FCA)  اعلام کرده است ، پرونده فوق تکلیف ۲۱ فرم بیمه  که به طور بالقوه ۷۰۰ نوع بیمه نامه است –  60 بیمه  – 370 هزار بیمه کننده و میلیاردها پوند ادعای مشاغل که بخاطر ویروس کرونا در بازار متضرر شده اند را تحت تأثیر قرارمی دهد.

این سازمان دراین باره گفت : نتوانسته است با بیمه های اصلی در مورد پرداخت سریع به مشاغل کوچک که توسط ویروس کرونا ویران شده است ، به توافق برسد و برغم میل باطنی تجدید نظر به دادگاه عالی ارجاع شده است .

مشاغل کوچک – از کافی شاپ ها و برنامه ریزان عروسی گرفته تا مشاغل مربوط به رویدادها – گفته اند که پس از تلاش برای جبران خسارات تجاری در خلال همه گیر شدن ، که باعث یک قفل ملی سه ماهه در ماه مارس و به دنبال آن اقدامات محدود کننده دیگر شد ، توسط شرکت های بیمه رد شد.

اختلافات مشاغل با شرکت های بیمه در مورد پرداخت های مربوط به بیماری همه گیر قفل شده است ، بیمه ها می گویند که آنها مطالبات معتبر خود را پرداخت می کنند اما بسیاری از سیاست ها پاندمی ها را رد می کنند ، نیاز به آسیب فیزیکی به محل دارند یا در مورد قفل های گسترده اعمال نمی شوند و پرداخت تمام مطالبات می تواند برای صنعت بیمه فاجعه بار باشد.

شرکت حقوقی Mishcon de Reya که رهبر یکی از دو گروه عملیاتی مدافعین بیمه شدگان است ، دراین باره اعلام کرد :  تصمیم بیمه گران برای تجدیدنظر خواهی یکی دیگر از “میخ های تابوت برای مشاغل کوچک ” است.

این شرکت حقوقی عنوان کرد : شرم آوراست که بیمه ها همچنان پا می کشند و تماشای بیشتر و بیشتر رفتن بیمه شدگان خود به دیوار را ادامه می دهند.

به گزارش رویترز ، سازمان تنظیم مقررات انگلیس با اشاره به اینکه  موضوع بیمه کرونا درمورد مشاغل آسیب دیده پرونده  پیچیده ای است ، پیش از این ابراز امیدواری کرده بود : در مورد تفسیر برخی از عناصر مهم قضاوت در مورد اینکه ” به کدام یک از مشاغل چه مقدار خسارت پرداخت  شود ” ، با بیمه ها به توافق برسد.

این درحالی است که بیمه ها با بسیاری از سیاست های پوشش همه گیری اختلاف نظر زیادی دارند و می گویند این امر برای صنعت فاجعه بار است. هفت بیمه گر قبلاً در اقدامی احتیاطی برای کمک به حل و فصل پرونده فوق ، تجدیدنظر داده اند که این موضوع میتواند بر ۳۷۰ هزار بیمه شده و میلیاردها پوند مطالبات بیمه تأثیربگذارد.

این پرونده شامل مشاغلی از کافی شاپ ها گرفته تا برنامه ریزان عروسی و کلوپ های شبانه است که، گفته اند پس از تلاش برای ادعای ضرر و زیان تجاری در طی همه گیر شدن بیماری کرونا  با یک قفل  سه ماهه  و یک سری محدودیت های شدید بیمه ها در ماه مارس روبرو شده اند.

صرف نظر از نتیجه  حکم ، دادگاه لندن وعده داده است که یک پیشرفت قابل توجه برای بازارهای بیمه در انگلیس خواهد بود ، زیرا میلیارد ها پوند ادعای احتمالی بیمه در معرض خطر است.

یادآورمی شود :  تنظیم کننده بازارهای انگلیس ، اداره رفتار مالی (FCA) ، اوایل سال جاری روند آزمون را مهندسی کرد تا به دنبال شفافیت قانونی در مورد تعهدات شرکت های بیمه برای پوشش اخلال در تجارت و ادعاها در زمینه بیماری همه گیر COVID-19 باشد. پرونده  FCA که در دادگاه عالی انگلیس (دادگاه بدوی در انگلستان) ارائه شد ، در حدود ۳۷۰ هزار بیمه شده و هشت شرکت بیمه را شامل می شود. رسیدگی به این پرونده توسط قاضی کریستوفر باچر که در دادگاه تجاری است و قاضی جولیان فلاوکس از دادگاه تجدیدنظر رسیدگی می شود.

هشت شرکت بیمه جهان که که پرونده آنها در دیوان عالی انگلیس باز است :

۱- گروه بیمه QBE یکی از ۲۰ شرکت برتر بیمه و بیمه اتکایی در جهان است که در ۳۷ کشور شعبه دارد .

۲- بیمه تجارت Hiscox متناسب با نیازهای خاص شغلی خدمات ارائه می دهد. شعار این شرکت بیمه کمک به شجاعان برای غلبه بر امر غیرممکن از طریق بیمه تجارت است.

RSA Group -3 یک شرکت بیمه عمومی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد.

۴- MS Amlin یک بیمه گر و بیمه اتکایی پیشرو و بخشی از گروه ۱۰ بیمه برتر جهانی MS&AD است.

۵- Ecclesiastical Insurance یک شرکت بیمه در انگلستان است که در سال ۱۸۸۷ تاسیس شده است. این شرکت توسط کلیسای انگلیس تأسیس شد تا پوشش بیمه ای ساختمانهای خود را تأمین کند.

۶- Argenta آرژانتا هولدینگ محدود ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به هانوفر Re ، یک گروه خدمات بیمه و بیمه است که در بازار لویدز فعالیت می کند.

۷- Zurich Insurance Group یک بیمه گر جهانی که استراتژی آن ارائه خدمات صحیح بیمه عمومی و زندگی برای افراد است ، زوریخ یک شرکت بیمه جهانی است که در سه بخش اصلی کسب و کار سازمان یافته است : بیمه عمومی ، زندگی جهانی و کشاورزان.

۸- گروه بیمه جهانی آرچ Arch راه حل های بیمه جهانی و مدیریت ریسک را ارائه می دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید