آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

کلینیک سینا اطهر تحت پوشش بیمه آسیا بود

مثلث مالی : بیمه آسیا خسارت آتش سوزی ساختمان، تاسیسات، اثاثیه و تجهیزات اداری و پزشکی کلینیک سینا اطهررا تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت می کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه آسیا خسارت آتش سوزی ساختمان، تاسیسات، اثاثیه و تجهیزات اداری و پزشکی کلینیک سینا اطهررا تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت می کند.

در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی کلینیک سینا اطهر، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه، دستور داد با هماهنگی مدیریت آتش سوزی، تیم ویژه کارشناسی برای تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت های وارد شده در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را به عمل آورد.

بنا براین گزارش، بیمه آسیا به پاس اعتماد و اطمینان بیمه گذاران و پس ازصدور مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط، کارشناسان متخصص خود را بلافاصله به محل حادثه اعزام می کند تا برآورد میزان خسارت ها انجام پذیرد. 

این گزارش می افزاید: بدیهی است پس از بررسی های اولیه کارشناسی، مبلغی به عنوان علی الحساب به بیمه گذار پرداخت شده و پس از تکمیل پرونده و برآورد خسارت ها، مبلغ نهایی تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت خواهد شد.

منبع : روابط عمومی بیمه آسیا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید