آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان تحت پوشش بیمه آسیا

مثلث مالی : بیمه آسیا، کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان را تحت پوشش قرار دادبه گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، بر اساس این قرارداد که طی نشستی با حضور مسئولین بیمه آسیا در استان اصفهان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایان این استان به امضای طرفین رسید، کارکنان و زیرمجموعه های کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا قرار گرفته اند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه آسیا، کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان را تحت پوشش قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، بر اساس این قرارداد که طی نشستی با حضور مسئولین بیمه آسیا در استان اصفهان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایان این استان به امضای طرفین رسید، کارکنان و زیرمجموعه های کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا قرار گرفته اند.
گفتنی است، کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان در سال ۱۳۸۲ به همت سازمان کار و امور اجتماعی استان و جمعی از مسئولین انجمن‌های صنفی بر اساس ماده ۱۳۱ قانون کار شکل گرفت. این کانون با زیر پوشش داشتن بیش از ۱۲۰ انجمن صنفی کارفرمایی و کانون تخصصی یکی از بزرگترین تشکل های فرابخشی محسوب می‌گردد که به منظور ایجاد هماهنگی در فعالیت های انجمن های صنفی کارفرمایی و کانون های کارفرمایی تخصصی استانی و هدایت و راهنمایی آنان در زمینه های مختلف صنعتی، حرفه ای و خدماتی ایجادشده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید