آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پیام مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه

مثلث مالی : علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با صدور پیامی فرارسیدن «روز ملی بیمه» را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، به این شرح است:

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با صدور پیامی فرارسیدن «روز ملی بیمه» را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، به این شرح است:

صنعت بیمه در کشور ما طی سالهای اخیر رشد چشمگیری را تجربه نموده است. افزایش ضریب نفوذ بیمه، رشد سرمایه‌گذاری‌های صنعت و توسعه کمی کانال های فروش بیمه در کنار ورود شرکت های بیمه تخصصی به بازار توانسته یک صنعت متحد، حرفه ای و پیشرو را به نمایش بگذارد.
دستاوردهای بزرگی مانند اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، حذف بیمه نامه های فیزیکی و رواج یافتن فروش الکترونیکی بیمه نامه با همت همه بیمه گران و با هدایت بیمه مرکزی محقق شده است، در حالی که تا چند سال پیش چنین اقداماتی تقریبا محال به نظر می‌رسید.
گرچه امروز شرکت های بیمه در کشور ما نقش مهمی در مدیریت ریسک ها دارند، اما طبیعی است که می توان دامنه این خدمات را بسیار گسترده تر کرد و پس از طراحی رشته های متناسب با نیاز مشتریان، چهره جدیدتری از بیمه گری در کشور به نمایش گذاشت.
شرکت بیمه آسماری نیز توانسته است با اقدامات زیربنایی، پرتفوی خود را به میزان قابل توجهی توسعه داده و علاوه بر ارائه عملکردی مطلوب در حوزه بیمه درمان، برنامه های ویژه ای به منظور توسعه حضور در بازار بیمه کشور و افزایش رضایتمندی مشتریان طراحی کرده و در معرض اجرا بگذارد.
خداوند منان را سپاس که توانستیم یک سال دیگر در کنار هم با همدلی و اتحاد در راستای اهداف صنعت بیمه و هیئت مدیره شرکت با دستاویز به ایده های نوین گامی محکم برداریم.
سیزدهم آذر ماه که هر سال با شور و شوق فراوانی برای فعالان صنعت بیمه همراه بود، امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا با شرایط ویژه ای مواجه شده است، اما بیمه گران ما از همین فرصت کرونا نیز استفاده کرده و خدمات ویژه برای پوشش این بیماری طراحی و اجرا کرده‌اند.
اینجانب به عنوان یکی از اعضای صنعت بیمه کشور فراسیدن روز ملی بیمه را به همه فعالان این حوزه تبریک می گویم و امیدوارم در آینده ای نزدیک و با از بین رفتن تهدید کرونا، بار دیگر بتوانیم این جشن بزرگ را در کنار هم برگزار کنیم.
امیدوارم با تلاش و تشریک مساعی بتوانیم فرهنگ بیمه را بیش از پیش در کشور نهادینه کنیم و با ارائه خدمات شایسته گامی موثر در جهت اعتلای کیفیت زندگی آحاد جامعه برداریم. توسعه، تحول و شکوفایی در همه عرصه های خدمت رسانی بیمه ای، وظیفه ماست و در این راه از خدای متعال یاری می‌جوییم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید