آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پوشش درمان تکمیلی بیمه تعاون برای کسب وکارهای کوچک

مثلث مالی : مدیر بیمه های درمان بیمه تعاون از بازنگری خدمات این شرکت برای بهره مندی کسب و کارهای کوچک از بیمه درمان تکمیلی خبر داد. طرح درمان خانواده که از سال 1397 تاکنون در حال اجرا است مورد استقبال مطلوبی واقع شده و بر این اساس در راستای گسترش خدمت رسانی، نه تنها افزایش تعرفه‌های سال جاری لحاظ نشده، بلکه از ابتدای سال 1399 با بازنگری صورت گرفته، پوشش دندانپزشکی نیز به آن افزوده شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیر بیمه های درمان بیمه تعاون از بازنگری خدمات این شرکت برای بهره مندی کسب و کارهای کوچک از بیمه درمان تکمیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، سیدمحمدرضا نوربها، مدیر بیمه های درمان شرکت از بازنگری طرح درمان تکمیلی گروهی برای کسب و کارهای کوچک و ارائه خدمات به شرکت های کمتر از ۱۰۰ نفر کارمند خبر داد.
طرح درمان خانواده که از سال ۱۳۹۷ تاکنون در حال اجرا است مورد استقبال مطلوبی واقع شده و بر این اساس در راستای گسترش خدمت رسانی، نه تنها افزایش تعرفه‌های سال جاری لحاظ نشده، بلکه از ابتدای سال ۱۳۹۹ با بازنگری صورت گرفته، پوشش دندانپزشکی نیز به آن افزوده شده است.
مدیر بیمه درمانی بیمه تعاون با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد شرکت هایی که طرح درمان خانواده را ارائه می کنند بسیار کم هستند بیان داشت: خدمت رسانی مناسب این بیمه سبب شده تا فروش بیمه درمان خانواده هم نسبت به سال گذشته ۲ برابر شود.
نوربها افزود: به منظور تسهیل در روند خدمت رسانی به شرکت های کوچک و متوسط، ۵ طرح برای شرکت های کمتر از ۱۰۰ نفر کارمند در نظر گرفته شده که متناسب با نوع نیاز بهره مندی از خدمات، تعرفه های درمان و فرانشیز متفاوتی دریافت خواهد شد.

شرایط طرح های اعلامی برای کسب وکارهای کوچک
۱- ارائه لیست تأمین اجتماعی بیمه گزار الزامی می باشد
۲- حداقل ۵۰ درصد کارکنان شاغل در هر مجموعه بیمه گزار مطابق با لیست بیمه ای که ماهانه برای تامین اجتماعی ارسال می شود بایستی به طور همزمان به همراه تمامی اعضا خانواده خود متقاضی بیمه درمان تکمیلی باشند
۳- حداکثر سن بیمه شدگان ۸۰ سال تمام می باشد.
۴- حق بیمه افراد زیر ۶۰ سال یکسان و برای افراد بین ۶۱- ۷۰ سال با ۵۰ درصد افزایش نرخ و افراد بین ۷۱-۸۰ سال با ۱۰۰ درصد افزایش نرخ محاسبه می شود.
۵- دوره انتظار زایمان ۹ ماه و بیماری های مزمن ۳ ماه می باشد
۶- درصورت پرداخت حق بیمه به صورت اقساط لازم است حداقل ۲۰ درصد حق بیمه سالانه به عنوان پیش پرداخت و الباقی طی پنج قسط ماهانه از تاریخ شروع بیمه نامه و در انتهای هر ماه تسویه شود.
۷- هر شرکت، مجاز به انتخاب تنها یک طرح برای پرسنل و مدیران خود می باشد.
۸- هر شرکت می تواند باتوجه به تعداد افراد متقاضی یکی از ۵ طرح پایه را به تنهایی یا به همراه پوشش های اضافی (ویزیت و دارو، دندانپزشکی) انتخاب کند.
۹- گروه های ذکر شده در طرح های فوق مختار به انتخاب تعهدات ردیف ۹ و ۱۰ از طرح های ماقبل خود می باشند.
۱۰- طرح های۳ و ۴ و ۵ صرفاً به بیمه گذارانی قابل ارائه می باشد که درمان تکمیلی تمدیدی سال قبل آنها مشمول تعهدات ویزیت و دارو و دندانپزشکی بوده باشد.
– طرح یک قابل ارائه به گروه های ۱۰ الی ۲۰ نفر
– طرح دو قابل ارا ئه به گروهای ۲۱ الی ۳۰ نفر
– طرح سه قابل ارائه به گروه های ۳۱ الی ۴۰ نفر
– طرح چهار قابل ارائه به گروه های ۴۱ الی ۵۰ نفر
– طرح پنج قابل ارائه به گروه های ۵۱ نفر الی ۱۰۰ نفر
– به حق بیمه های جدول ذیل ۹% بابت مالیات برارزش افزوده اضافه می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید