آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پست بانک هزینه تحصیل ۵ دانش‌آموز شهرستان تالش را می پردازد

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه (س) و روز دختر و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار نیازمند و بی‌بضاعت و با توجه بروز حادثه ناگوار برای دختری در یکی از روستاهای شهرستان تالش استان گیلان، این بانک تأمین کمک هزینه 5 دانش‌آموز دختر مناطق کم‌برخوردار و روستایی آن شهرستان را عهده‌دار شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه (س) و روز دختر و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار نیازمند و بی‌بضاعت و با توجه بروز حادثه ناگوار برای دختری در یکی از روستاهای شهرستان تالش استان گیلان، این بانک تأمین کمک هزینه ۵ دانش‌آموز دختر مناطق کم‌برخوردار و روستایی آن شهرستان را عهده‌دار شد.

وی تصریح کرد: این دانش‌آموزان با هماهنگی فرماندار و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تالش شناسائی و طی مراسمی با حضور یاور پیرعلائی مدیرکل دفترامور روستائی استانداری گیلان، سیدعیسی مهدوی فرماندار این شهرستان، بخشداران منطقه و مسئولان محلی بخش حویق، کارت ویژه کمک هزینه تحصیلی و لوح همراهی و حمایت این بانک به آنان اهداء شد. مدیرعامل پست‌بانک‌ایران اعلام کرد: این کمک هزینه از ابتدای مهرماه سال‌جاری و با آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰-۱۳۹۹) بصورت ماهانه به حساب آنان در پست بانک ایران واریز می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید