آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پرداخت ۸۰ میلیارد خسارت در کمتر از ده روز پس از حادثه/ دادستان کیش از ایران معین قدردانی کرد

مثلث مالی : با گذشت ۱۰ روز از آتش سوزی بازار پردیس کیش، مجموع خسارات پرداختی شرکت بیمه ایران معین به غرفه داران این بازار به عدد ۸۰ میلیارد ریال رسید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : با گذشت ۱۰ روز از آتش سوزی بازار پردیس کیش، مجموع خسارات پرداختی شرکت بیمه ایران معین به غرفه داران این بازار به عدد ۸۰ میلیارد ریال رسید.
با حضور رئیس و عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین در کیش و بازدید از محل حادثه، طی مراسمی به همراه دادستان کیش ، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد، فرمانده آتش نشانی منطقه و فرودگاه، هیات مدیره بازار پردیس و رئیس هیات مدیره جامعه بازاریان کیش چک های خسارت پرونده های کارشناسی شده به زیاندیدگان تحویل داده شد.

در این مراسم، دکتر اسلامی پناه رئیس هیات مدیره بیمه ایران معین اظهار داشت: بیمه ایران معین از تمام توان مجموعه، برای تسریع در کارشناسی و پرداخت خسارتها استفاده کرده و از ساعات ابتدایی، ضمن تاکید بر دقت در برآورد خسارتها، کاهش بوروکراسی و سهولت در پرداخت و تشکیل پرونده ها را در دستور کار قرار داد.

در ادامه معاون اقتصادی وسرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز، ضمن قدردانی از بیمه ایران معین برای پرداخت به‌موقع و سریع خسارت پیش آمده گفت: مشکلات اقتصادی در پی نوسانات ارزی و بحران کرونا که این مدت دامن‌گیر کسبه‌ی بازار بود، با این اتفاق به اوج خود رسید که با مساعدت بیمه ایران معین در کمترین زمان ممکن، بخش عمده خسارت زیاندیدگان جبران شد .

دادستان عمومی و انقلاب کیش نیز در این مراسم ، جبران خسارت اولیه‌ توسط شرکت بیمه ایران معین را قدمی اساسی در جلب رضایت خسارت‌دیدگان دانست و افزود: از آنجا که در این اتفاق، خسارات زیادی مبتلای کسبه شد، در دادگستری نیز دستور بر تسریع در روند کار و رسیدگی بدون‌نوبت به پرونده‌های مرتبط داده شده است.
محمد عباسی با تاکید بر نقش مهم پرداخت سریع خسارت توسط شرکت بیمه ایران معین ، در ایجاد آسودگی خاطر زیاندیدگان و مسئولین در رسیدگی به مسائل مرتبط با این اتفاق، حادثه آتش‌سوزی پردیس را در تاریخ جزیره کیش، نادر عنوان کرد.

خاطرنشان می سازد که بلافاصله پس از وقوع حادثه در بازار پردیس کیش، با حضوردکتر محمدی مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین در محل و طبق دستور ایشان بر تسریع روند کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به زیاندیدگان، از مجموع ۱۱۱ پرونده خسارتی اعلامی و متشکله توسط کارشناسان فنی شرکت، ۱۰۸ پرونده در کمتر از ده روز بررسی، رسیدگی و مبلغ ۸۰ میلیارد ریال پرداخت گردید .

منبع : روابط عمومی بیمه ایران معین

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید