آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پرداخت غیرحضوری خسارت عمر زمانی در بیمه کوثر

مثلث مالی : بیمه کوثر در نخستین مرحله از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری خسارت عمر زمانی، زمستان سال 1399 به تعداد 209 نفر از بیمه‌شدگان خود بیش از 20میلیارد ریال خسارت پرداخت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه کوثر در نخستین مرحله از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری خسارت عمر زمانی، زمستان سال ۱۳۹۹ به تعداد ۲۰۹ نفر از بیمه‌شدگان خود بیش از ۲۰میلیارد ریال خسارت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، معاون بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کوثراعلام کرد: همسو با رعایت الزامات شرایط کرونایی، بیمه کوثر در نخستین مرحله از اجرای این طرح پس از انجام مراحل تطبیق گزارش، بررسی و تشخیص، زمستان سال ۱۳۹۹ به تعداد ۲۰۹ نفر از بیمه‌شدگان خود بیش از ۲۰میلیارد ریال خسارت پرداخت.

کامرانی با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سال جدید، افزود: تاکنون در سراسر کشور، قریب ۲هزار پرونده خسارت دیگر در این رشته به صورت غیرحضوری تشکیل شده است که بابت آن‌ها از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۸۰میلیارد ریال خسارت پرداخته‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد شرکت بیمه کوثر با تکیه بر توانمندی نیروی  انسانی و همگام با اقتضائات هزاره سوم، به ویژه در بحران فعلی کرونا، با بهره‌گیری هرچه بیشتر از فن‌اوری‌ها و ابتکارات نو، بتواند خدمات خود را در بسترهای غیرحضوری ارایه دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید