آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پالایشگاه تندگویان تحت پوشش بیمه ایران و ۸ شرکت بیمه خصوصی است /

مثلث مالی : عصرامروز خطوط انتقال گاز مایع پالایشگاه تهران واقع در شهرری دچارآتش سوزی شد، آتشی که تا همین الان که ساعت از 12 شب گذشته ، ادامه دارد. نتیجه پیگیری های پایگاه خبری مثلث مالی از پوشش بیمه ای پالایشگاه تندگویان تهران نشان می دهد این پالایشگاه تهران به صورت کنسرسیوم تحت پوشش نه شرکت بیمه قرار دارد و لیدری قرارداد با تنها بیمه دولتی کشور شرکت بیمه ایران است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : عصرچهارشنبه خطوط انتقال گاز مایع پالایشگاه تهران واقع در شهرری دچارآتش سوزی شد، آتشی که تا بعد از ساعت ۱۲ شب همچنان ، ادامه داشت.

نتیجه پیگیری های پایگاه خبری مثلث مالی از پوشش بیمه ای پالایشگاه تندگویان تهران نشان می دهد ، بیمه گر آن کنسرسیومی با لیدری شرکت بیمه ایران است . مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه ایران دراین خصوص به مثلث مالی گفت: مستحضر باشید بعد ازظهرچهارشنبه یکی از مخازن پالایشگاه تهران دچار حریق شد که به دو مخزن کوچک دیگر هم سرایت کرد. خوشبختانه حادثه مصدوم و کشته نداشته و فقط بدنه مخازن و موجودی داخل مخازن دچار حادثه شده اند.
وی افزود: پالایشگاه تهران به همراه ۵ پالایشگاه دیگر با راهبری بیمه ایران و ۸ عضو کنسرسیوم بیمه شده است.

مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه ایران

مدیرعامل بیمه ایران در اعلام اعضای کنسرسیوم پالایشگاه تهران گفت : شرکتهای بیمه ایران،آسیا،البرز،دانا،ملت،کارافرین، سامان،کوثر و پارسیان اعضای این کنسرسیوم بیمه ای هستند.

صفرزاده معاون فنی بیمه ایران

معاون فنی بیمه ایران : مشکل اتکایی نداریم

همچنین احمد صفرزاده معاون فنی شرکت بیمه ایران در گفت و گو با مثلث مالی گفت: ریسک پالایشگاه تندگویان تهران با لیدری بیمه ایران به همراه ۸ شرکت بیمه به صورت کنسرسیوم تحت پوشش قرار دارد.
صفرزاده گفت: ۴۸ درصد ریسک تحت پوشش شرکت بیمه ایران و مابقی بین اعضای کنسرسیوم توزیع شده است و شرکت بیمه ایران روی تمام ریسک پوشش اتکایی اجباری – اتکایی اختیاری و اتکایی قراردادی دارد و جای نگرانی برای جبران خسارات نیست.
وی در خصوص بیمه گراتکایی خارجی یاداورشد: نزدیک دو درصد آن از طریق بروکر آسیایی نزد چین اتکایی شده اما چون سهم کمتر از ۲ درصد است چیزی نیست که بخواهیم به آن اتکا کنیم.
معاون فنی بیمه ایران همچنین گفت: بیمه ایران در تماس با بیمه گذار برای بازدید از محل حادثه و ارزیابی خسارات اعلام آمادگی کرده و مقرر شده بعد از اطفای حریق و خاموشی شعله های آتش کارشناسان بیمه ایران برای ارزیابی خسارات از پالایشگاه تندگویان تهران بازدید می کنند.

مردم از تجمع در محدوده پالایشگاه خودداری کنند

این درحالی است که شایعه کمبود گاز CNG در شبکه های اجتماعی موجب شد مردم به جایگاه های سوخت رفته وترافیک شود.

به گزارش کانال موثق ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ دراین خصوص گفت : مردم از تجمع و حضور در محدوده پالایشگاه تهران خودداری کنند. هیچ مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی به وجود نیامده لذا شهروندان تهرانی از هجوم به پمپ‌بنزین و جایگاه‌های سوخت گاز مایع (CNG) خودداری کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید