آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ورود دادستانی به قیمت گذاری کاذب سایت های بازارمسکن

مثلث مالی : وزیر راه و شهرسازی از ورود دادستانی به موضوع قیمت گذاری کاذب سایت های اینترنتی در بازار مسکن خبر داد و گفت: بازار اجاره مسکن به آرامش نسبی رسید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : وزیر راه و شهرسازی از ورود دادستانی به موضوع قیمت گذاری کاذب سایت های اینترنتی در بازار مسکن خبر داد و گفت: بازار اجاره مسکن به آرامش نسبی رسید.

محمد اسلامی با مثبت ارزیابی کردن مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص حمایت از مستأجران، اظهار کرد : مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اجاره‌بها به اتحادیه املاک ابلاغ شده و لازم‌الاجراست.

وی افزود: اخبار و اطلاعات نشان‌دهنده ایجاد آرامش نسبی در بازار اجاره‌بهاست و لجام گسیختگی‌های پیشین در بازار اجاره وجود ندارد. سایت‌هایی که پیش‌تر و بدون‌ملاحظه و سند، نرخ‌های کاذب اعلام می کردند، هم اکنون کنترل شده و هم اکنون التهاب موجود در جامعه در خصوص اجاره بها، تا حدی کنترل شده است. وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: سایت‌هایی که بدون ملاحظه، نرخ‌های کاذب اعلام می‌کردند، کنترل و تأکید شده دادستانی به این موضوع ورود پیدا کند. به این ترتیب از سرایت التهاب به بازار مسکن جلوگیری می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید