آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

واکسن اقتصادی به بازار ایران هم رسید / پوشش توقف کسب و کاربیمه تعاون از اول شهریورعرضه می شود / صنعت بیمه ایران هیچ سهمی درجبران خسارات بیروت ندارد

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه تعاون از عرضه " نخستین واکسن اقتصادی کرونا " به بازار کشور از اول شهریور امسال خبرداد و گفت : به دنبال جلساتی که با دکترسلیمانی داشتیم ، بیمه مرکزی ایران نیز با قبولی اتکایی ، از طرح توقف کسب و کاربیمه تعاون حمایت می کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه تعاون از عرضه ” نخستین واکسن اقتصادی کرونا ” به بازار کشور از اول شهریور امسال خبرداد و گفت : به دنبال جلساتی که با دکترسلیمانی داشتیم ، بیمه مرکزی ایران نیز با قبولی اتکایی ، از طرح توقف کسب و کاربیمه تعاون حمایت می کند.

یونس مظلومی که در نشست خبری آن لاین و از طریق اسکایپ امروز صبح میزبان خبرنگاران بود ، دراین باره یادآورشد : مدیرعامل مونیخ ری نیز درتازه ترین مصاحبه خبری خود از بیمه نامه توقف کسب و کار به عنوان واکسن اقتصادی کرونا نام برده و اعلام کرده است ، این طرح باید تحت حمایت دولت ها باشد زیرا بخش خصوصی به تنهایی این توان را ندارد .

مظلومی با بیان اینکه بیمه تعاون درباره تعرفه بیمه نامه توقف کسب و کار و نحوه اعمال و شرایط بیمه نامه با بیمه مرکزی به توافق رسیده است ، افزود :درهفته جدید بامشخص شدن میزان پذیرش بیمه مرکزی ، از هفته آینده به بازار عرضه میشود.

وی با بیان اینکه دکتر سلیمانی به واحدهای مربوط دربیمه مرکزی دستورات لازم را داده اند ، گفت : محصول آماده است ، جزییات طرح به زودی اعلام خواهد شد و بیمه تعاون از اول شهریورآماده فروش آن لاین بیمه نامه توقف کسب و کار است .

مدیرعامل بیمه تعاون در پاسخ به پرسش خبرنگار مثلث مالی مبنی براینکه “میزان خسارات بیروت بیش از ۱۵ میلیارد دلار اعلام شده است ، آیا صنعت بیمه ایران بخشی ازخسارات را به عنوان قبولی اتکایی ،پذیرفته است ؟ ” گفت : لبنان صنعت بیمه پیشرفته ای دارد ، بروکرهای حرفه ای که در خاورمیانه فعالیت دارند ، لبنانی هستند و عملکرد خوبی در بیمه های اتکایی دارند و می توان حضور آنها را دربازارهای انگلستان و فرانسه مشاهده کرد.

مظلومی ادامه داد : صنعت بیمه ایران با بیمه گران لبنانی غریبه نیستند و دراجلاس های لبنان حضورداشته اند اما تحریم های چند سال اخیراجازه قبولی اتکایی به ایران نداد و دراین خسارت سنگین بیروت، ایران هیچ تعهدی ندارد .

وی یادآورشد : با شناختی که از بیمه لبنان دارم ، با توجه به نفوذ بالای بیمه دراین کشوربدون تردید بیشتر ساختمان ها پوشش دارد و ریسک ها بین بیمه گران اتکایی توزیع شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید