آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

وام یک میلیاردی بیمه رازی برای شبکه فروش

مثلث مالی : شرکت بیمه رازی در جهت تقویت و تجهیز شبکه فروش و با رویکرد حمایت از نمایندگان و افزایش انگیزه و نگهداشت شبکه فروش به کلیه نمایندگان سراسر کشور وام تبلیغات ارائه می نماید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه رازی گفت : این شرکت در جهت تقویت و تجهیز شبکه فروش و با رویکرد حمایت از نمایندگان و افزایش انگیزه و نگهداشت شبکه فروش به کلیه نمایندگان سراسر کشور وام تبلیغات ارائه می نماید.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل ؛ دکتر علی جباری افزود : شرکت بیمه رازی تا سقف یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال در راستای مشارکت در تبلیغات نمایندگان اعم از ساخت و نصب تابلو ، طرح های بازاریابی، تبلیغات محیطی ، دکوراسیون دفتر و رهن دفتر به نمایندگان این شرکت مطابق آئین نامه مصوب ، وام ارائه می دهد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود :  این وام به تمامی نمایندگان سراسر کشور بیمه رازی در راستای چرخش استراتژیک نماینده محوری مورد تصویب هیات مدیره تعلق می گیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید