آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مشارکت هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه درشناسایی حریق / سیستم فن آوری جدید آبرسانی در شهرداری استانبول

مثلث مالی : هواپیماهای بدون سرنشین Bayraktar TB2 (پهپاد) ترکیه که در تلاش برای اطفای حریق جنگل ها شرکت کردند ، 1835 ساعت پرواز انجام دادند و در اولین لحظه 103 آتش سوزی را شناسایی کردند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : هواپیماهای بدون سرنشین Bayraktar TB2 (پهپاد) ترکیه که در تلاش برای اطفای حریق جنگل ها شرکت کردند ، ۱۸۳۵ ساعت پرواز انجام دادند و در اولین لحظه ۱۰۳ آتش سوزی را شناسایی کردند. 

به گزارش پایگاه خبری Aksam (آکشام) ، پهپادهای Bayraktar TB2 متعلق به اداره کل امنیت و نیروهای مسلح ترکیه از ۲۹ ژوئیه تا ۴ آگوست به مدت ۴۲۲ ساعت پرواز کردند. کل زمان پروازی آنها ۱۸۳۵ ساعت بوده است.

اسماعیل دمیر رئیس ریاست صنایع دفاعی ترکیه با انتشار پستی در حساب توئیتر خود ، اطلاعاتی در مورد نقش پهپادهای Bayraktar TB2 در مبارزه با آتش سوزی جنگل ها ارائه کرد و گفت: “پهپادهای ما به وظایف مهم خود در مبارزه با آتش سوزی جنگل ها ادامه خواهند داد.

سیستم فن آوری آبرسانی در شهرداری استانبول

شهرداری کلانشهر استانبول دارای یک سیستم فن آوری است که برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل ها مورد استفاده قرار می گیرد. گفته می شود ، با استفاده از این سیستم در سازمان آتش نشانی ، می توان آب را از کف دریا بیرون کشید و آن را با فشار به کیلومترها جلوتر ارسال کرد.

نام سیستم در اداره آتش نشانی شهرداری کلانشهر استانبول AHTAPOT  است ، که  نه تنها می تواند آبی را که از عمق ۶۰ متری دریافت می کند ، حمل نماید ، بلکه به شاخه های متعدد نیز تقسیم ومی تواند درهر دقیقه  8.5 تن آب با فشارمنتقل نماید.

به عبارتی سیستمی است که برای آبرسانی به نقاط دور از منبع آب در آتش سوزی جنگل ها و زمین ساخته شده است .

به گزارش پایگاه خبری آکشام ، تا دو سال پیش ، تقریباً در همه رویدادهای حساس در ترکیه مورد استفاده قرار می گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید