آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

همه آن چیزی که باید در مورد مزیت های بیمه شخص واحد بدانید / هزینه های پرتکرار درمان هم تحت پوشش قرار گرفت

مثلث مالی : "پوشش هزینه های درمان " نیازهمه ماست و عرضه بیمه های درمان ضرورتی است که باید توسط شرکت های بیمه انجام شود. سال هاست که بیمه گران بازرگانی درکنار بیمه های اجباری پایه تامین اجتماعی و خدمات درمانی پوشش درمان تکمیلی را ارایه می دهند که ضمن ارایه خدمات ارزنده اما خرید آن برای همگان ممکن نیست و چالش هایی پیش رو دارند. همین چالش ها موجب شد تا برغم نیاز و ضرورت پوشش های درمانی اما سهم این رشته در کل بازار کشور 22 درصد باشد . اگر بپذیریم افزایش تقاضا برنرخ و شرایط عرضه و عرضه محصولات مورد نیاز جامعه بر افزایش تقاضا تاثیر گذاراست ، بنابراین با تنوع محصول ، دسترسی آسان و خدمات مطلوب پس از فروش چترپوشش هزینه های درمان در کشور گسترده تر می شود. شرکت بیمه دی با اجرای کمپین "بیمه شخص واحد" خرید آن لاین و آسان سه طرح سه ، چهار و پنج ستاره آن را برای آحاد جامعه امکان پذیر کرده است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : “پوشش هزینه های  درمان ” نیازهمه ماست و عرضه بیمه های درمان ضرورتی است که باید توسط شرکت های بیمه انجام شود. سال هاست که بیمه گران بازرگانی درکنار بیمه های اجباری پایه تامین اجتماعی و خدمات درمانی پوشش درمان تکمیلی را ارایه می دهند که ضمن ارایه خدمات ارزنده اما خرید آن برای همگان ممکن نیست و چالش هایی پیش رو دارند. همین چالش ها موجب شد تا برغم نیاز و ضرورت پوشش های درمانی اما سهم این رشته در کل بازار کشور ۲۲ درصد باشد .

خرید و فروش پوشش مورد نیاز مردم همواره  با چالش هایی روبروست ، مشکلاتی که نه تنها خرید آن برای همگان آسان نیست بلکه فروش آن با ضریب خسارت قابل توجهی که دارد ، برای همه بیمه گران امکان پذیرنیست .

اگر بپذیریم افزایش تقاضا برنرخ و شرایط عرضه و عرضه محصولات مورد نیاز جامعه بر افزایش تقاضا تاثیر گذاراست ، بنابراین با  تنوع محصول ، دسترسی آسان و خدمات مطلوب پس از فروش چترپوشش هزینه های درمان در کشور گسترده تر می شود.

شرکت بیمه دی با اجرای کمپین  “بیمه شخص واحد” خرید آن لاین و آسان سه طرح سه ، چهار و پنج ستاره آن را برای آحاد جامعه امکان پذیر کرده است .  

بیمه دی  در بیمه شخص واحد ، اولین چالش خرید که در بیمه های درمان تکمیلی وجود داشت ، داشتن بیمه پایه را حل کرده است .

برای خرید بیمه شخص واحد برخلاف بیمه درمان تکمیلی به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی یا خدمات درمانی نیازی ندارید.

دومین چالشی که دراکثر بیمه نامه های درمان تکمیلی دربازار با آن مواجه می شوید ، شرط عضویت در گروه است .

اما در بیمه شخص واحد ، شما می توانید بیمه شخص واحد به صورت فردی یا خانوادگی خریداری کنید تا هزینه‌های درمانی همچون هزینه‌های بیمارستانی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، آمبولانس، جراحی و موارد مشابه تحت پوشش این بیمه قرار بگیرد.
با بیمه شخص واحد بیمه دی شما می‌توانید با مراجعه به مراجع درمانی طرف قرارداد این شرکت ، بدون پرداخت هزینه‌های تحت پوشش، به راحتی و بدون دغدغه روند درمانی خود یا خانواده‌تان را پیگیری کنید.

بیمه دی هزینه‌های چشمگیر درمان و گرانی دارو را مهم‌ترین دلایل به‌وجود آمدن بیمه‌ شخص واحد و دیگر بیمه‌های درمان اعلام کرده است  را هم باید به آن افزود.

این درحالی است که  افرادی که پوشش بیمه های درمان مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی را دارند هم با محدودیت روبرو هستند و این پوشش های حداقلی ،پاسخگوی تمام هزینه‌های درمان نیستند و طرحی مانند بیمه شخص واحد می تواند این ضعف را پوشش دهد.

بیمه شخص واحد هزینه های بیمارستانی – عمل جراحی – آمبولانس – زایمان – نازایی – دندانپزشکی – پاراکلینیکی – جراحی سرپایی – فوت کرونا – سمعک – آزمایشگاه – ویزیت و دارو را تحت پوشش دارد و جبران می کند.

بیمه دی درارایه طرح بیمه شخص واحد شرایط خرید را برای آحاد افراد جامعه آسان کرده است و در سه طرح سه ستاره یا پوشش هزینه های ضروری ، چهار ستاره یا پوشش هزینه های پرتکرار و پنج ستاره یا پوشش جامع این بیمه نامه را ارایه می دهد .

نکته مهم اینجاست که بیمه گذار اگر بخواهد می تواند پوشش‌های طرح انتخابی خود را  ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

تعداد کل مراکز طرف قرارداد با بیمه دی ۸ هزار و ۱۷۵ واحد است که به همراه ۷۳۱ بیمارستان – ۲۰۳۳ داروخانه – ۱۱۴۰ آزمایشگاه و ۲۹۰ تصویربرداری آماده ارایه خدمات به دارندگان بیمه شخص واحد در سراسر کشور هستند.

یکی دیگر از ویژگی های بیمه شخص واحد این است که تا ۴ ماه بعد از تاریخی که پذیرش شدید، می­تونید اسناد خدماتی که استفاده کردید رو برای بیمه دی ببرید ، البته مدت بیمه­‌نامه‌­ی شما نباید تمام شده باشد. اگر در اواخر زمانِ بیمه‌نامه از خدمات بیمه­‌نامه‌­ی خود استفاده کرده باشید، ۲ ماه فرصت دارید تا اسنادتون رو برای شرکت بفرستید. (حتی اگر تاریخ بیمه‌نامه‌­ی شما تمام شده باشد)

تا ۷۰ سالگی می توانید این پوشش را خریداری کنید و دوره‌­ی انتظار قانونی درنظر گرفته می شود ، به‌­طور مثال برای خدمت زایمان ۹ ماه دوره­‌ی انتظار درنظر گرفته شده و یا برای هزینه‌­های بیمارستانی و جراحی تخصصی ۳ ماه دوره­ی انتظار درنظر گرفته شده، یا مثلاً یک ماه دوره­‌ی انتظار برای خدمت‌های مربوط به درمان کرونا درنظر گرفته شده است .

البته فراموش نکنید که اگر سال قبل همین محصول رو از بیمه دی خریداری کرده باشید، امسال شامل دوره­‌ی انتظار نخواهید شد.

چرا بیمه دی ؟

شرکت بیمه دی در حالی مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده خود را تیرماه ۱۴۰۰ برگزار کرد که با تقسیم سود قابل قبول و تصویب افزایش سرمایه رضایت سهامداران را جلب کرد بلکه چشم انداز خود یعنی تبدیل شدن به پر بازده ترین شرکت صنعت بیمه را هم محقق کرد.

شرکت بیمه دی در سال ۱۳۹۹ توفیقاتی از جمله کسب عنوان برتر شاخص های فروش و بهره وری کل عوامل برای دومین سال متوالی از سازمان مدیریت صنعتی، کسب تندیس زرین رضایمندی مشتری از چهارمین اجلاس رضایتمندی مشتری، کسب توانگری سطح یک صنعت بیمه، تمدید قرارداد بزرگ بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران برای چهارمین سال متوالی و بسیاری موفقیت های دیگر را در کارنامه عملکرد خود ثبت

این شرکت بیمه همچنین افزایش سرمایه ۲۲۸ درصدی را در دستور کار دارد ، به طوری که سرمایه شرکت از  ۲.۵۰۰ میلیارد به مبلغ ۸.۲۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید