آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

هدیه دانش‌آموزی شخصیت‌ها و چهره‌های کشور را هم خشنود کرد

مثلث مالی : حمایت بیمه معلم از دانش آموزان از طریق اهدا یک هزار دستگاه تبلت با استقبال گسترده از سوی هموطنان همراه شد که این اقدام چهره‌های ورزشی هنری را نیز تحت تأثیر قرار داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : حمایت بیمه معلم از دانش آموزان از طریق اهدا یک هزار دستگاه تبلت با استقبال گسترده از سوی هموطنان همراه شد که این اقدام چهره‌های ورزشی هنری را نیز تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم ، این شرکت در روز پدر از حضور صمیمانه علی کریمی و پرویز پرستویی در مراسم (۳۰بهمن ماه امسال ) اهدای چک ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مناطق کم‌بهره‌مند کشور یاد و اعلام کرد: این شرکت بیمه دستان گرم علی کریمی و پرویز پرستویی را در ساختن آینده فرزندان ایران زمین می‌فشارد و از همراهی صمیمانه این اسطوره‌ها و شخصیت‌های دنیای ورزش و هنر سپاسگزار است. این شرکت بیمه‌ای به سهم خود از تلاش وزارت آموزش وپرورش در اجرای طرح (هر دانش آموز یک تبلت هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه ) نیز قدردانی می‌کند. و امیدواریم این اقدام بیمه معلم الگوی مناسبی برای بانیان امور خیر در ادامه این راه باشد.

شرکت بیمه معلم تاکید کرد ، همچنان به رسالت وجودی خود در انجام مسئولیت اجتماعی پا برجا می‌ماند.

یادآورمی شود : بر اساس تصمیم مدیر عامل و هیئت مدیره بیمه معلم و در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی، اهدای ۱۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان رقم خورد و مراسم اهدای چک با حضور مدیرعامل بیمه معلم، مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی و ستاره فوتبال ایران “علی کریمی” برگزار شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید