آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

نمره صنعت بیمه ۲۰ میشود / با راه اندازی شعب صندوق تامین خسارت های بدنی در استان ها

مثلث مالی : مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت : این صندوق می تواند به عنوان مکمل صنعت بيمه ، تمامي نيازهاي آحاد جامعه را به بهترين شکل ممکن پوشش دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گفت : این صندوق می تواند به عنوان مکمل صنعت بیمه ، تمامی نیازهای آحاد جامعه را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.

دکتر علی جباری در آیین گشایش شعبه این صندوق در استان زنجان گفت : خوشبختانه نگاه مثبت حاکمیت به خدمات اجتماعی و انگیزه بالا برای افزایش سطح رفاه مردم،زمینه ی حرکت پرشتاب صندوق تامین خسارت های بدنی بیمه را فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارات بدنی از مردم زنجان به عنوان مردمی ولایتمدار و پایبند به اصول اعتقادی و اخلاقی یاد کرد و افزود: حضور مقامات ارشد صنعت بیمه و سیاست گذاران و تصمیم سازان این صنعت در استان زنجان را نشانه اهمیت خدمات رسانی صندوق، توصیف کرد و افزود: کاهش تردد برای دریافت خدمات، سرعت بخشی به فرایند پرداخت خسارات و حفظ کرامت انسانی مردم شریف استان زنجان از انگیزه های اصلی تاسیس این شعبه به شمار می‌رود.

دکتر جباری از راه‌اندازی چهار شعبه استانی دیگر تا پایان سال جاری سخن گفت و اعلام کرد: با تاسیس این شعب تمامی استان های کشور تحت پوشش خدمات مستقیم صندوق تامین خسارات بدنی قرار خواهند گرفت.

وی با تشریح فعالیت های پنج سال اخیر صندوق تامین خسارات بدنی و صنعت بیمه از پرداخت شصت هزار میلیارد ریال به ذینفعان خبر داد و گفت: ماموریت اصلی ما برقراری آرامش و افزایش ضریب امنیت در کشور است و تلاش می‌کنیم این مسیر را با گام های بلندتری طی کنیم.

وی با برشمردن مأموریت‌های اجتماعی مجموعه صندوق تامین از همکاری صنعت بیمه و دولت قدردانی کرد و اظهار داشت: سرعت در امر خدمات رسانی از اولویت های جدی ما به شمار می‌رود و در همین راستا با افتخار اعلام می کنم که در حال حاضر هیچ زندانی بدهکار دیه ناشی از حوادث رانندگی در زندانهای کشور وجود ندارد. دکتر جباری آمار دریافت کنندگان خدمات از صندوق تامین خسارت های بدنی را در طول پنج سال گذشته بالغ بر صدو سى و چهار هزار فقره اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات الکترونیک بدون نیاز به حضور زیان دیدگان از برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی صندوق تامین خسارات بدنی به شمار می‌رود و بی تردید با در پیش گرفتن این سیاست، روند ارائه خدمات با سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

بر اساس این گزارش دکتر علی جباری با قدردانی از حضور مقامات ارشد استانی و همچنین اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی مدیران عامل صنعت بیمه و مسئولان ذیربط اعلام کرد: با گسترش فعالیت های صندوق تامین خسارات بدنی در کنار خدمات بیمه‌ای نمره این صنعت به عدد بیست نزدیک خواهد شد.

در ادامه این نشست دکتر غلامرضا سلیمانی_ رئیس کل بیمه مرکزی_ با ابراز خرسندی از راه‌اندازی سرپرستی صندوق تامین خسارت بدنی در استان زنجان، فعالیت درخشان این صندوق را نتیجه همگرایی اهالی صنعت بیمه دانست و گفت: ارائه خدمت بی‌منت، سریع و دقیق در راس سیاست‌های بیمه‌ای است و همچنان در مسیر تسهیل‌گری و سرعت بخشی به خدمات بیمه‌ای تلاش خواهیم کرد.

وی رضایت دریافت کنندگان خدمات این صندوق را نشانه بارز توفیق سیاست گذاران و مجریان آن دانست و گفت: مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و صنعت بیمه نیز باید تمامی توان خود را در این مسیر به کار گیرد. گفتنی است در این آیین گشایش شعبه صندوق تامین خسارتهای بدنی استان زنجان، معاون استاندار، معاون رئیس کل دادگستری استان، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مقامات ملی و استانی با قدردانی از راه‌اندازی این شعبه در استان زنجان به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع : روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید