آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

نقش بیمه در توسعه مناطق آزاد / بیمه ایران معین برای عرضه آماده می شود

در حال حاضر ایران معین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ارتقا کیفیت خدمات به بیمه گذاران ، طراحی کسب و کارهای مشارکتی با بیمه گذاران و خلق محصولات جدید بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است. محمدی اظهارداشت: بیمه ایران معین در طول سالیان متمادی ،خدمات مطلوب و شایسته ای را به بیمه گذاران خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارائه کرده است که این امر موجب در اختیار گرفتن بخش عمده ای از بازار بیمه این مناطق شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه و امکانات زیر بنایی مناسب ، فرصت های خوبی را پیش روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است که این ظرفیت ها می تواند فرصت مناسبی برای گسترش همکاری های بین صنعت بیمه و این مناطق فراهم کرده است.

صنعت بیمه نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی کشور و بویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایفا می کند درهمین راستا داریوش محمدی درگفتگوی با تصویر روز تعامل سازنده شرکت بیمه ایران معین با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در قالب طراحی و اجرای ایده های نو برای بهبود کیفیت خدمات به بیمه گذاران را از مهمترین برنامه های خود در سال جاری عنوان کرد.

داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ارتقا کیفیت خدمات به بیمه گذاران ، طراحی کسب و کارهای مشارکتی با بیمه گذاران و خلق محصولات جدید بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است. محمدی اظهارداشت: بیمه ایران معین در طول سالیان متمادی ،خدمات مطلوب و شایسته ای را به بیمه گذاران خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارائه کرده است که این امر موجب در اختیار گرفتن بخش عمده ای از بازار بیمه این مناطق شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران از افزایش سرمایه شرکت از۲۵۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران خبرداد و افزود: افزایش سرمایه درمرحله اول،شرکت بیمه ایران معین را در ردیف ۵شرکت اول صنعت بیمه از حیث سرمایه قرار داده و انشالله با افزایش سرمایه دیگری که با موافقت و تایید سهامدار به زودی صورت خواهد گرفت، بیمه ایران معین آماده عرضه تا پایان تابستان امسال دربازار سرمایه خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید