آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

معرفی طرح های جدید بیمه دانا به امام جمعه جیرفت

مثلث مالی : شعبه جیرفت بیمه دانا با تشکیل جلسه‌ای در محل دفتر امام جمعه این شهر به بررسی و معرفی طرح‌های مهردانا و رفاه دانا پرداخت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شعبه جیرفت بیمه دانا با تشکیل جلسه‌ای در محل دفتر امام جمعه این شهر به بررسی و معرفی طرح‌های مهردانا و رفاه دانا پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سید مهدی صادقی در باره این نشست به خبرنگار”عصردانایی” گفت: روز ۱۸ آبان ماه جاری با حضور در دفتر حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت گزارشی از وضعیت شرکت بیمه دانا ارائه کرده و سپس در باره طرح های جدید این شرکت موسوم به مهردانا و رفاه دانا که تسهیلات مناسبی را به اقشار کم درآمد جامعه ارائه می‌دهند، گفتگو کردیم.

وی افزود: برای ارتقاء رفاه دریافت کنندگان خدمات این طرح ها، نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در سطح منطقه جنوب هستیم و یکی از عوامل مهمی که تأثیر زیادی در کاهش آثار ناشی از بلایای طبیعی دارد بیمه کردن اموال و اشخاص جامعه هدف است و صنعت بیمه به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در زندگی افراد جامعه تأثیر مستقیم و بسزایی دارد.

صادقی از کاهش هزینه‌های مردم و بیمه‌گذاران جنوب استان به دلیل پوشش های بیمه ای سخن گفت و اظهار داشت: با عنایت به آغاز فعالیت شعبه جیرفت هزینه ها، مشکلات مردم و مراجعات به مرکز استان کاسته شده و بابت این موضوع کمک زیادی به اقشارکم درآمد این منطقه شده است.

 در ادامه جلسه، امام جمعه جیرفت خاطر نشان کرد: فرهنگ بیمه و توجه به این صنعت به ویژه در حوزه  کشاورزی جیرفت و منطقه جنوب بسیار حائز اهمیت بوده و می توان آن را یک ضرورت بر شمرد. وی بیان کرد: کشاورزان با جدی گرفتن بیمه می توانند بخش عمده ای از دغدغه خود را مدیریت کنند.

 حجت الاسلام  تارم با اشاره به اینکه آرامش و امنیت از محصولات معنوی صنعت بیمه برای بیمه گذاران محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های بیمه از این پس ارائه خدمات به مردم این منطقه گسترش یابد و مردم معنی واقعی آرامش و آسایش را احساس کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید