آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

معاون بیمه های عمر کارآفرین : طرح اندوخته دار امید روی دیگر بازار را دید

مثلث مالی : عباس اسلامی معاون فنی مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین در بیمه های عمر شب گذشته دریک گفت و گوی زنده اینستاگرامی میهمان مثلث مالی بود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : عباس اسلامی معاون فنی مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین در بیمه های عمر شب گذشته دریک گفت و گوی زنده اینستاگرامی میهمان مثلث مالی بود.

محور این گفت و گو  “بیمه عمر اندوخته دار امید ” بود که از سال ۹۷ توسط بیمه کارآفرین به بازار عرضه شده است و در این دوره فروش بیمه های عمر این شرکت را سه برابر کرده است .

طرح اندوخته دار امید حاصل ، برنامه راهبردی شرکت بیمه کارآفرین با عنوان “کارآفرین۱۴۰۰” است.

بیمه‌نامه عمراندوخته ‏دار امید” در سه حوزه از ریسک های “فوت”، “امراض خاص” و “ازکارفتادگی” بیمه شده را تا سقف سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان پوشش می دهد که این نوید از رویکردی جدید در تحریک تقاضای بازار دارد و می تواند موثرتر از قبل، نهاد خانواده و جامعه را حمایت نماید.

اسلامی دراین گفت و گو به پوشش برخی از خطرات مانند هپاتیت ب، هپاتیت سی، اچ آی وی/ ایدز، پارکینسون، آلزایمرودمانس، نارسائی حاد کلیوی/دیالیز، ام اس، کما، مننژیت، بیماری‌های نورون‌های حرکتی، نابینائی وناشنوائی کامل اشاره کرد و گفت : بیمه گر باید ریسک پذیرباشد و  این پذیرش باید برای بیمه شده ملموس باشد و مشکل او را حل نماید .

مشروح این مصاحبه را در ادامه مشاهده کنید :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید