آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت خبر داد : عبور ۱۴۸ درصدی از بودجه تعیین‌ شده در۶ ماهه اول امسال

مثلث مالی : سرپرست معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت در تشریح عملکرد شش ماهه این شرکت از پتانسیل‌های اتکایی سخن گفت و آن را سبب دلگرمی و تقویت واحدهای فنی این شرکت دانست.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سرپرست معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت در تشریح عملکرد شش ماهه این شرکت از پتانسیل‌های اتکایی سخن گفت و آن را سبب دلگرمی و تقویت واحدهای فنی این شرکت دانست.

مسعود قراگوزلو با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت بیمه ملت و عبور ۱۴۸ درصدی از بودجه تعیین‌شده گفت: نوع تخصص و نوع رشته‌ در پورتفوی بیمه‌ای بسیار اثرگذار است و ورود به هر رشته تجربه بسیار بالایی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر رشته‌های بیمه‌ای مهندسی، نفت، گاز و پتروشیمی بیان کرد: در نفت و گاز در حوزه ساحلی و فراساحلی کارهای ارزنده و بزرگی انجام شده و رشد بسیار خوبی را در شش ماهه نخست سال ۹۹ تجربه کردیم.

سرپرست معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه بیمه‌های کشتی و بدنه کشتی و P&I اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه ملت توانست برای چندمین سال پیاپی، پوشش بیمه‌های یکی از بزرگترین ناوگان‌های خاورمیانه را به آلبوم افتخارات خود اضافه کند.

وی اهمیت ارائه خدمات به‌روز برای چنین ناوگانی با ترددهایی در سطح جهانی را برشمرد و اظهار کرد: ارائه چنین خدماتی، خبرگی بسیار بالایی را می‌طلبد که همکاران بیمه ملت در حوزه‌های بیمه‌های باربری و بدنه کشتی، امسال نیز توانستند این افتخار را برای بیمه ملت کسب کنند.

مسعود قراگوزلو در همین خصوص ادامه داد: رشد حدود ۲۴۰ درصدی در صدور بیمه‌های کشتی به نسبت شش ماهه ابتدای سال ۹۸ از جمله موفقیت‌های بیمه ملت در این رشته بیمه‌ای است که نشان از تحقق ۴۳۴ درصدی بودجه تعیین‌شده این رشته در بیمه ملت دارد.

سرپرست معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در بیمه‌های بدنه خودرو و شخص ثالث، همچون سال‌های گذشته سعی شده که نگاه اخذ ریسک به هر بهایی را نداشته و در جذب پورتفوهایی که مطلوبیت بیشتر و ریسک پایین‌تری به همراه دارد، بکوشیم.

وی با تاکید بر اهمیت خُرده‌فروشی در فروش بیمه‌نامه گفت: در رشته بیمه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت نیز رکوردهای بسیار خوبی را کسب کردیم و همواره تلاش می‌کنیم که شرکت را از ریسک کارکردن فقط با اکانت‌های بزرگ تا حدودی برهانیم.

مسعود قراگوزلو همچنین با اشاره به صدور نزدیک به ۲۴۰ میلیارد ریال بیمه‌نامه در بیمه‌های مهندسی بیان کرد: بیمه های مهندسی رشد ۷۰ درصدی به نسبت مدت مشابه در سال گذشته را تجربه کرده است که در تحقق بودجه شش‌ماهه ابتدای سال نیز رشد ۱۶۸ درصدی را به خود اختصاص داده و با پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ۲.۸ درصد خسارت پرداخت کرده است.

وی تمدید مجوز قبولی اتکایی از خارج را جزو دستاوردهای بسیار خوب این شرکت ذکر کرد و افزود: عملکرد بیمه‌های اتکایی بیمه ملت در صنعت بیمه، زبانزد و شاخص است و بیمه ملت از بهترین پتانسیل‌های اتکایی برخوردار است که دلگرمی و تقویت واحدهای فنی این شرکت را به همراه دارد.

سرپرست معاونت فنی بیمه‌‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، در پایان سخنان خود با اشاره به انتشار اوراق بهادار اتکایی برای اولین‌بار در صنعت بیمه کشور گفت: با توجه به جدیدبودن این ایده، اجرایی شدن آن مستلزم انجام تشریفات مفصلی در بیمه مرکزی و سازمان بورس و دیگر نهادهای ناظر بود که با درایت مدیرعامل بیمه ملت بخش اعظم این مسیر طی شده است در عین حال بیمه ملت ضمن تحقق بودجه اتکایی خود به میزان ۹۷ میلیاردتومان در شش ماهه ابتدایی سال‌جاری، ضمن قبـولی از قـرارداد مـازاد خسـارت به راهبری بیمه مرکزی در رشته هواپیما؛ در رشته اتومبیل نیز قرارداد مازاد خسارت را منعقد کرده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید