آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت بیمه کارآفرین / بازدید بیمه بدنه خودرو سیستمی شد

مثلث مالی : آیین رونمایی از دو دستاورد شرکت بیمه کارآفرین با حضور غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیأت عامل، سید محمد کریمی دبیر سندیکای بیمه گران، اعضا هیأت مدیره، مدیرعامل و هیأت عامل، مدیران ستادی و جمعی از اصحاب رسانه در صبح روز 4 شهریور ماه مصادف با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در ساختمان مرکزی شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : آیین رونمایی از دو دستاورد شرکت بیمه کارآفرین با حضور غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیأت عامل، سید محمد کریمی دبیر سندیکای بیمه گران، اعضا هیأت مدیره، مدیرعامل و هیأت عامل، مدیران ستادی و جمعی از اصحاب رسانه در صبح روز ۴ شهریور ماه مصادف با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در ساختمان مرکزی شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، مراسم رونمایی از دو نرم افزار تصویربرداری ویسمن و آغاز فروش بیمه نامه زندگی در باشگاه مشتریان؛ با سخنان علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش پیرامون گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده شرکت در سال ۱۳۹۸ و همچنین توضیحاتی درباره نرم افزار تصویربرداری در کارشناسی بازید بیمه های اتومبیل، آغاز شد.

سپس، محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین گفت:« در این باشگاه فروش بیمه نامه انجام شده و دریافت و وصول حق بیمه در آن رخ می دهد.» وی، بیان کرد که نرم افزار ویسمن بازدید بدنه را سیستمی کرده و در آن قید مکان برداشته شده و سقف تعهد برای کارشناس در آن مفهومی ندارد و هر نماینده برای خود یک کارشناس است. مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، اظهار داشت: «دربررسی های انجام شده، صنعت بیمه و شرکت بیمه کارآفرین در حوزه فنی و تنوع محصول خوب عملکرده و با دنیا فاصله زیادی ندارد.»

حیدری، بااشاره به توسعه کانال ها و بسترهای نوین در بانک ها و بورس، ادامه داد: صنعت بیمه کشور یک مقدار سخت از فضای سنتی جدا می شود  بنابراین، اولویت خاص به صدور انواع بیمه نامه ها بر روی شبکه دیجیتال و بسترها و درگاه های الکترونیک و وصل حق بیمه قرار گرفته است.

به گفته وی، ثبت آنلاین اعلام خسارت و بارگذاری مدارک خسارت بر روی سایت تخصصی بیمه های زندگی نیز از اولویت های شرکت بیمه کارآفرین است.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه سازمان هایی مانند تامین اجتماعی، برق و گاز به سمت حذف کاغذ رفته اند، گفت: در بیمه نامه های اموال مانند شخص ثالث به دنبال حذف کاغذ بوده ودر فاز اول آتش سوزی، مسئولیت و بدنه را تا یک ماه آینده پیاده سازی کرده و ابتدا بیمه نامه را تک برگی خواهیم و سپس همین تک برگ را هم حذف خواهیم کرد و در فاز دوم بیمه های عمر نیز قرار دارند.

وی اذعان داشت که در ابتدا این تصور ایجاد شدکه به‌دنبال حذف شبکه فروش هستیم درحالیکه به هیچ وجه این ایده مطرح نبوده و برای سرعت و دویدن نیاز به دست و پاهای قوی داریم و نمایندگان این بازوهای توانمند هستند.

در ادامه مراسم نماهنگی با موضوع نرم افزار تصویربرداری ویسمن و مصاحبه با مدیر بیمه اتومبیل و کارشناسان این حوزه به جهت آشنایی بیشتر مدعوین مراسم، پخش گردید.

در ادامه مراسم، سید محمد کریمی دبیر سندیکای بیمه گران؛ با پیشرو خواندن شرکت بیمه کارآفرین در زمینه بیمه های زندگی، گفت: این شرکت بیمه ای ساز و کار خوبی را دراین زمینه آماده کرده است.

کریمی، با اشاره به رشد چشمگیر سهم بیمه های زندگی در سایر کشورهای دنیا، بیان کرد: درحال حاضر شرایط پیشرفت درصنعت بیمه فراهم بوده  وصدور مجوزها هم در صنعت بیمه  ازسرعت خوبی برخوردار است.وی، یادآورشدکه الکترونیکی شدن صنعت بیمه سبب تقویت شبکه فروش می شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، به اقدامات انجام شده در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: سندیکای بیمه گران ایران در زمینه تهیه دستورالعمل برگزاری مناقصه های بیمه گذاران بزرگ به شدت کارکرده و درآینده ای  نزدیک این موضوع جنبه اجرایی پیدا خواهد کرد.

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از  دستاوردهای شرکت بیمه کارآفرین ،با بیان اینکه صنعت بیمه با ۲۰ هزار میلیارد تومان می خواهد ۵۰۰ میلیارد دلار ریسک را پوشش دهد، افزود: با توجه به اینکه امکان واگذاری اتکایی به کشورهای دیگر و توزیع ریسک وجود ندارد، بهتر است که سرمایه های شرکت های بیمه ای افزایش یافته تا سهم نگهداری ریسک آنها بیشتر شده وبازار بزرگتری را تحت پوشش قراردهند.رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: از ۸۰ هزار نمایندگی بیمه درکشور،حدود ۴۵ هزار نماینده در بخش بیمه نامه های عمر و زندگی فعال هستند زیرا این نوع بیمه نامه ها از نظر کارمزد درآمد خوبی برای نمایندگان دارد و فروش آن نیاز به تلاش و ارتباط بیشتر با اشخاص است.

وی،بابیان اینکه افزایش فروش بیمه نامه های زندگی کمک بسیاری به اقتصادکشورمی  کند،خاطرنشان کرد که شعاردولت این است که دولت الکترونیک شود در نتیجه شرکت های بیمه ای هم باید یکی از ارکان دولت الکترونیک باشند و این موضوع در صنعت بیمه درحال رشد است هر چند که در این بخش سرمایه گذاری کمی شده است.رئیس کل بیمه مرکزی، یکی از روش های ایجاد تحول شگرف در صنعت بیمه را ورود آی تی به صنعت بیمه به معنای اهم آن برشمرد و تاکید کرد:باید کد یکتا همانطور که در بخش بیمه نامه های شخص ثالث، آتش سوزی و باربری اجرایی شده دربیمه نامه های درمان، زندگی، مسئولیت و مهندسی هم اجرایی شوند و این یعنی هوشمند سازی صنعت بیمه.

وی ادامه داد: براساس قولی که به دولت داده شده  در ۹ آذر ماه سالجاری باید کد یکتا در تمامی رشته های بیمه ای اجرایی شود و بیمه نامه ها در بستر آی تی صادر شوند.

در این مراسم با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر سندیکا بیمه گران، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین از تابلوی یادبود نرم افزار تصویربرداری ویسمن و آغاز فروش آنلاین بیمه های زندگی در باشگاه مشتتریان پرده برداری و منقش به امضا گردید.

در پایان مراسم نیز به مناسبت روز کارمند، از دونفر از همکاران؛ خانم ها عفت رئوفیان نیشابوری و فاطمه آل حسینی بابت همکاری مستمر و مجدانه در جهت اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین با اهدا لوح تقدیر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است در حاشیه مراسم رئیس کل بیمه مرکزی از قسمت هایی از ستاد و شعبه تهران در فضایی صمیمانه بازدید کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید