آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

عملکرد بیمه تجارت نو در بازار اتومبیل اعلام شد

مثلث مالی : شرکت بیمه تجارت‌نو برای مشتریانی که خودروهای کم تردد دارند، طرحی را در دست اجرا دارد که آن افراد می توانند از این طرح برای کاهش هزینه و بهره بردن از پوشش های بیمه‌های بدنه استفاده کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه تجارت‌نو برای مشتریانی که خودروهای کم تردد دارند، طرحی را در دست اجرا دارد که آن افراد می توانند از این طرح برای کاهش هزینه و بهره بردن از پوشش های بیمه‌های بدنه استفاده کنند.

روابط عمومی بیمه تجارت‌نواعلام کرد ؛ وحید دانش‌کیا سرپرست بیمه‌های اتومبیل این شرکت در خصوص عملکرد تجارت نو در بازار اتومبیل در سال ۱۴۰۱گفت : شرکت بیمه تجارت‌نو در دو ماه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه خودرویی اعم از بیمه بدنه، شخص ثالث و حوادث سرنشین محصول فروخته است.

سرپرست بخش اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو در زمینه الحاقیه بیمه نامه‌ها گفت: هر سال، در نیمه دوم اسفند ، قوه قضاییه دیه سال جدید را مشخص می کند که بر اساس آن حق بیمه‌ بیمه‌های شخص ثالث تغییر می‌کند. سال گذشته این اتفاق رخ نداد و دیه نهم فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد، لذا از نظر قانونی بیمه نامه‌هایی که از اول سال ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ شروع شده اند نیاز به الحاقیه ندارند ولی بیمه گذارانی که بیمه‌نامه‌های آنها از اول فرودین تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ شروع می‌شود باید به شرکت‌های بیمه مراجعه نموده و الحاقیه افزایش تعهدات خریداری کنند. در چندین نوبت به کسانی که در این تاریخ اقدام به خرید بیمه‌نامه از شرکت بیمه تجارت‌نو کردند اطلاع رسانی شده تا به شرکت مراجعه کرده و الحاقیه دریافت کنند، برای این منظور تمامی شعب این شرکت به صدور الحاقیه دسترسی دارند و هر فردی که بیمه‌نامه تجارت‌نو را در اختیار دارد با مراجعه به هریک از شعب می تواند الحاقیه را دریافت نماید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید