آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ماه تاب گستر از بیمه البرز ۱۱۰ میلیارد ریال خسارت گرفت

چندی پیش دستگاه ترانسفورماتور نیروگاه رودشور دچار حریق شد و خساراتی را به نیروگاه وارد کرد که بلافاصله بیمه البرز چک علی الحساب به مبلغ هفت میلیارد ریال پرداخت کرد و پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن مبلغ خسارت وارده و خسارت عدم النفع ، در مجموع مبلغ 110 میلیارد ریال به شرکت ماه تاب گستر پرداخت شد . مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به این بیمه گزار خسارت دیده گفت: نیروگاه ها سرمایه ملی کشور هستند و برای بیمه البرز افتخاری است که نزدیک به یک دهه بیمه گر شرکت ماه تاب گستر بوده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : خسارت ۱۱۰ میلیارد ریالی شرکت ماه تاب گستر در جلسه ای با حضور محسن پور کیانی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره به احمد مشایخی معاون بهره برداری شرکت ماه تاب گستر پرداخت شد .

چندی پیش دستگاه ترانسفورماتور نیروگاه رودشور دچار حریق شد و خساراتی را به نیروگاه وارد کرد که بلافاصله بیمه البرز چک علی الحساب به مبلغ هفت میلیارد ریال پرداخت کرد و پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن مبلغ خسارت وارده و خسارت عدم النفع ، در مجموع مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال به شرکت ماه تاب گستر پرداخت شد . مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به این بیمه گزار خسارت دیده گفت: نیروگاه ها سرمایه ملی کشور هستند و برای بیمه البرز افتخاری است که نزدیک به یک دهه بیمه گر شرکت ماه تاب گستر بوده است.

محسن پورکیانی ، افزود جبران خسارت وظیفه ما به عنوان بیمه گر است و سیاست بیمه البرز پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به ویژه در شرایط کنونی اقتصادی است .

نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن تشکر از مدیران ارشد شرکت ماه تاب گستر اظهار امیدواری کرد که بیمه البرز مشاور و بیمه گر خوبی برای آن مجموعه معظم باشد و افزود : در شرایط کنونی مورد انتظار است که بیمه گزاران نسبت به ارزیابی مجدد اموال و به روز رسانی بیمه نامه های خود اقدام کنند تا در زمان خسارت دچار مشکل نشوند. ا

حمد مشایخی ، معاون بهره برداری شرکت ماه تاب گستر نیز در این جلسه با قدردانی از کادر فنی بیمه البرز که از زمان حادثه با پیگیری های مستمر به منظور ارزیابی و پرداخت خسارت اقدام کردند ، گفت : بیمه البرز در صنعت بیمه کشور جایگاه ویژه و بالایی دارد و به همین خاطر شرکت ماه تاب گستر در هشت سال گذشته بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کرده است . وی افزود: شرکت ماه تاب گستر با داشتن ۱۲ نیروگاه تولید برق در حال حاضر پنج درصد برق کشور را تامین می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید