آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به مدیرعامل بانک سینا رسید

مثلث مالی : لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مدیرعامل بانک سینا اعطا شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران روابط عمومی نظام بانکی، وزارتخانه ها، شرکت های صنعتی، معدنی و فولادی و همچنین کارشناسان و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی همراه بود، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به مدیرعامل بانک سینا اعطا شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مدیرعامل بانک سینا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران روابط عمومی نظام بانکی، وزارتخانه ها، شرکت های صنعتی، معدنی و فولادی و همچنین کارشناسان و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی همراه بود، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به مدیرعامل بانک سینا اعطا شد.
بر اساس این گزارش در لوح سپاس ستاره ارتباطی مدیر ارشد خطاب به سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک سینا آمده است: “بی تردید حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی، مرهون حمایت ها و نگاه حمایتگرانه شخصیت هایی است که با حمایت خود به درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت رو به رشد آن سهم شایسته ای را به عهده می گیرند.
نظر به اینکه بر اساس رأی هیأت داوران و با عنایت به بررسی های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه حضرتعالی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، همیشه بارز، موثر و کارساز بوده و از طرف دیگر روابط عمومی تحت امر جنابعالی همواره از حمایت های فکری و عملی حضرتعالی بهره منده بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی تحت امر و شخصیت برجسته ارتباطی به جنابعالی اعطا می شود».
همچنین در این همایش روابط عمومی بانک سینا به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت های ارتباطی در طول سال ۹۹ به ویژه کمپین مسئولیت های اجتماعی، موفق به کسب تندیس و لوح ستاره طلایی روابط عمومی شد.
سال گذشته نیز روابط عمومی بانک سینا در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال را از آن خود کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید