آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اختصاصی مثلث مالی : قیمت مسکن در کانادا ۶/۱ درصد رشد می کند / درپایان ۲۰۲۰

مثلث مالی : TD بانک تورنتو ( Toronto-Dominion Bank) پیش بینی کرد : برغم کاهش قابل توجه خرید و فروش ، میانگین قیمت مسکن در کانادا درپایان سال 2020 با رشد 6/1 درصدی بالاتراز میانگین قیمت ها درسال 2019 خواهد بود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : TD بانک تورنتو ( Toronto-Dominion Bank) پیش بینی کرد : برغم کاهش قابل توجه خرید و فروش ، میانگین قیمت مسکن در کانادا درپایان سال ۲۰۲۰ با رشد ۶/۱ درصدی بالاتراز میانگین قیمت ها درسال ۲۰۱۹ خواهد بود.

هرچند بحران اقتصادی ناشی از پاندمی کووید ۱۹ سبب تعطیل شدن سینماها -شرکت های هواپیمایی رستوران ها و … شده وکسری بودجه عظیمی را رقم زده است اما بنظر می رسد نتوانسته برقیمت مسکن در کانادا تاثیر گذارد و بسیاری ازبازارهای مسکن در کانادا بلافاصله پس از پایان پاندمی شاهد افزایش سریع قیمت ها باشند.

این درحالی است که میزان فروش مسکن کاهش یافته اما همزمان میزان عرضه مسکن دربازار نیزافت کرده است و بسیاری از مردم به دلایل مختلف از گرانی بابت ویروس کرونا تا مبهم بودن وضعیت بازار ، مایل به عرضه خانه شان دربازار نیستند . همین موضوع باعث شده سازندگان و فروشندگان املاک نیز مانند خریداران بازار را ترک کنند.

سوندی یک کارشناس اقتصادی درپاسخ به این سوال که آیا بیکار شدن میلیون ها کانادایی دراثر پاندمی کرونا و کاهش تقاضا ، سبب کاهش قیمت مسکن نخواهد شد ؟ گفت : این مساله برخلاف آنچه فکرمی کنید تاثیر چندانی بر بازار مسکن نخواهد داشت . زیرا اکثر مشاغل از بین رفته در نتیجه پاندمی به بخش خدمات مربوط است که اکثر کارکنانش را اقشار کم درآمد تشکیل می دهد . آیا این افراد بیشتر به اجاره نشینی تمایل دارند یا صاحبخانه شدن؟

یادآور میشود : درگزارش دیگری که از سوی موسسه املاک و مستغلات Altus Group منتشر شده است به کاهش ۵۰ درصدی میزان خرید و فروش طی ماه های آوریل و جون سال جاری اشاره شده است.

منبع :مونترال – Huffington Post

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید