آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی شب یلدا برگزار می شود

مثلث مالی : وهاب جوادی مدیر توسعه و راهبری بازاربیمه رازی از برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره 1+13 طلایی در30 آذرماه خبرداد و گفت : بیمه رازی بعد از برگزاری جشنواره طلایی که از13 تا 20 آذرماه به مناسبت روز بیمه اجرا شد ، درشامگاه 30 آذر مراسم قرعه کشی آن را برگزار و به برندگان خوش شانس1+13ربع سکه بهار آزادی هدیه می دهد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : وهاب جوادی مدیر توسعه و راهبری بازاربیمه رازی از برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره ۱+۱۳ طلایی در۳۰ آذرماه  خبرداد و گفت : بیمه رازی بعد از برگزاری جشنواره طلایی که از۱۳ تا ۲۰ آذرماه به مناسبت روز بیمه اجرا شد ، درشامگاه ۳۰ آذر مراسم قرعه کشی آن را برگزار و به برندگان خوش شانس۱+۱۳ربع سکه بهار آزادی هدیه می دهد .

به گزارش روابط عمومی، وهاب جوادی دراین باره گفت : از آنجا که بخاطر شیوع بیماری کرونا ، مراسم شب یلدای امسال هموطنان با سال های گذشته متفاوت است ، بیمه رازی نیز تصمیم گرفت تا از طریق اینستاگرام خود این شب را درکنار بیمه گذارانش باشد و خاطره خوبی را درطولانی ترین شب سال رقم بزند.

وهاب جوادی مدیرتوسعه و راهبری بازار بیمه رازی

جوادی با بیان اینکه جشنواره طلایی بیمه رازی ، مورد استقبال قرارگرفت ، افزود : طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ آذرماه بیش از ۱۰ هزار بیمه نامه به فروش رسیده است ، که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد دارد.

وی با تاکید براینکه بیمه رازی با برگزاری جشنواره طلایی بیش ازآنکه به فکر بازاریابی باشد ، به فکر بازارداری بود ، توضیح داد: به عبارتی خواسته ما تقدیر از مشتریانی است که دربازار رقابتی بیمه رازی را انتخاب کردند .

جوادی یادآورشد : در جشنواره هرشخص حقیقی هر بیمه نامه ای را با حق بیمه ۱۰۰ هزار تومان و یا بالاتر خریداری کرده باشد، مشمول قرعه کشی است و آن دسته  از بیمه گذاران که بیمه نامه بیشتری خریداری کرده باشند ، شانس بیشتری برای برنده شدن دارند .

مدیرتوسعه و راهبری بازار باردیگر بر محدودیت تردد ازساعت ۱۸ تا ۴ صبح ۳۰ آذر ماه تاکید کرد و گفت : بیمه رازی نیز درراستای مسوولیت اجتماعی خود برای تشویق مردم به ماندن درخانه و سرگرمی آنها مراسم قرعه کشی را درشب یلدا ازایسنتاگرام خود پخش و این شب بلند سال را درکنار بیمه گذاران خود جشن می گیرد.

مدیرتوسعه و راهبری بازار بیمه رازی یادآورشد : بیمه رازی سال ۹۹ را با پروژه ری برندینگ آغازکرد و از لوگو و شعارجدید خود رونمایی کرد ، درشعار جدید بیمه رازی بیش از پیش با اولویت حفظ مشتری و مشتری مداری پا به عرصه گذاشت .

جوادی تاکید کرد : در شعار خاطرتان جمع بیمه رازی فراتر از سهم خود دربازار بیمه فکر کرد و درجهت توسعه فرهنگ بیمه درکشور گام برداشته است ، زیرا همان لحظه آرامش بخش که افراد با داشتن بیمه نامه حس می کنند، فارغ ازاینکه بیمه نامه برای چه شرکت بیمه ای باشد ، این حس خوب را منتقل می کند.

پخش مراسم قرعه کشی جشنواره ۱۳ به اضافه ۱ برنده طلایی شب یلدا از اینستاگرام بیمه رازی، با ما همراه باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید